Empreses
Idilia inverteix 15 milions en una nova fàbrica a Parets del Vallès
Els productes més coneguts d'aquesta empresa són Nocilla i Cola Cao

idilia-nocilla
La multinacional Idilia Foods, que fins ara tenia la seva producció dividida entre Montmeló i Parets del Vallès, ha decidit apostar definitivament per aquesta última localitat. Aquesta setmana ha posat en marxa les primeres seccions de la nova planta industrial de Parets. La instal·lació comprèn 7.000 metres quadrats, més un magatzem de 4.000 metres.
Amb aquest reforç, el recinte fabril d’Idilia en aquesta localitat vallesana passa de 19.000 a 30.000 metres quadrats. La inversió ascendeix a 15 milions d’euros. Es preveu que les fases següents acabin en els pròxims mesos, de manera que la fàbrica assoleixi la plena operativitat a finals d’any.
L’expansió confirma el bon moment d’aquesta empresa, que el mes d’octubre passat va traslladar la seva seu social a València. Idilia Foods va registrar el 2017 unes vendes al voltant de173 milions d’euros, la mateixa xifra que el 2016 i una mica per sota dels 177 milions del 2015.
Notícies relacionadesEls dos productes estel·lars d’Idilia Foods, empresa que dirigeix Ricard Anmella, són Cola Cao i Nocilla, de fet, la nova crema de cacau ideada per celebrar el 50è aniversari de la seva sortida al mercat ja es produeix a les noves instal·lacions de Parets.
- Distribuït a Catalunya Retirat un altre fuet tallat per salmonel·la: ja són tres marques afectades per aquesta raó
- HOSPITAL GREGORIO MARAÑÓN Boda a l’uci: l’Esther i el Javier es donen el ‘sí, vull’ en una emocionant cerimònia organitzada pels sanitaris
- Polèmica La família de Guillem Agulló acusa el Govern d'Illa de "silenciar" el premi en la seva memòria
- Lloguer Tres consells fonamentals per firmar un contracte de lloguer i no emportar-te sorpreses
- Violència masclista L’assassí masclista d’Algemesí, a la jutge, somiquejant: «¡A la presó, no! ¡A la presó, no! ¡Protegeixin-me!»
- Multimèdia | Aquest és l’origen i l’explicació de les diferents banderes LGTBI+
- Maria Giralt i Joan Casas Martí: "Hi ha drets que han vingut per quedar-se, i punt"
- El matrimoni LGTBI fa 20 anys amb rècord de bodes i suport massiu
- No em miris, no em miris...
- La selecció sub 19 revalida el títol europeu amb una exhibició