GRANS PLATS POPULARS
El secret de Frankie Gallo Cha Cha Cha, una de les millors pizzeries de Barcelona
EL PERIÓDICO estrena la web sèrie gastronòmica 'Cata Mayor', en la qual Pau Arenós es cola a la cuina de grans restaurants
Estrena de la web sèrie gastronòmica 'Cata Mayor' d’EL PERIÓDICO a les pantalles d’ordinador, tauleta i telèfon. En el primer capítol, Pau Arenós, periodista especialitzat en gastronomia, busca algunes de les millors pizzes de Barcelona i les troba a Frankie Gallo Cha Cha Cha, nom tan llarg com les fermentacions a les quals sotmeten les seves masses.
El reben el pizzer Lolo Vuoturni i un dels propietaris, Stefano Colombo, amb els quals pasta (més aviat poc) i comparteix una 'foccacia', una margarida i una de trufa. Aquesta última, la més venuda, va estar a punt de no aparèixer en la primera carta de Frankie Gallo Cha Cha Cha, un dels restaurants que ja havíem destacat en la nostra selecció de les 10 millors pizzeries de Barcelona.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- Catalunya estrena una aplicació per a la gestió d’aqüífers