Continuïtat d’un cLUB HISTÒRIC

El ‘nou’ Sidecar ja compta amb 11 concerts programats

La sala tancarà un mes, al març, per obres de reforma, i reprendrà la música en viu a l’abril amb la intenció de conservar la seva programació anual d’entre 120 i 130 actuacions

El ‘nou’ Sidecar ja compta amb 11 concerts programats

Jordi BianciottO

2
Es llegeix en minuts
Jordi Bianciotto
Jordi Bianciotto

Periodista

ver +

La sala Sidecar manté la programació de concerts després del canvi de gestors consumat el 31 de gener, quan el seu impulsor i director des de feia quatre dècades, Roberto Tierz, es va jubilar i va traspassar el negoci als responsables del Bar Sauvage, cocteleria del passeig del Born. A l’espera de les seves obres de reforma, que tindran lloc al març, el club té el seu equip de sempre treballant en la continuïtat de l’oferta de música en directe, amb, per ara, 11 concerts tancats a l’abril i al maig.

Tot i que al principi es va indicar que la sala tancaria dos mesos amb motiu de les reformes, finalment les obres seran més breus i es concentraran al març, de manera que el febrer queda com un mes de transició en què la programació se circumscriu a les sessions de discjòquei (tres a la setmana, de dijous a dissabte). Al març, el Sidecar suspendrà activitats per la reforma, consistent en canvis en l’interiorisme, i la música en viu tornarà el 5 d’abril amb l’actuació del grup asturià de rock Puño Dragón. Als concerts heretats de l’etapa de Tierz se n’estan sumant d’altres aquests dies, que configuren una oferta de sis a l’abril i cinc més al maig, alguns dels quals d’artistes internacionals. Tots s’enquadren en el rock i el pop, en la línia habitual de la sala barcelonina.

A l’abril hi actuaran el grup asturianollatinoamericà Alberto & García (6), la banda britànica The Bevis Frond (12), el xilenonord-americà Alain Johannes (exmembre de Queens of the Stone Age, 18), la madrilenya Jordana B (20) i el duo novaiorquès Widowspeak (27). Al maig, la banda madrilenya La Sonrisa de Julia oficiarà el seu 20è aniversari (5), un bolo que anirà seguit per la proposta urbana de la dominicana Carmen Cambiazo, The Change (9), així com pels grups madrilenys Pipiolas (18, concert programat pel Curtcircuit) i Montana (23) i el basc Nøgen (24).

Notícies relacionades

Al ritme de sempre

Fonts de l’equip del Sidecar indiquen a aquest diari que el club mantindrà l’activitat amb el seu ritme de sempre, pensant a continuar acollint entre 120 i 130 actuacions a l’any, i que no contempla per ara canvis en la línia estilística de la programació. Queda per revelar si la sala conservarà el seu nom, molt consolidat en l’imaginari barceloní, o bé els seus nous responsables optaran per un de nou que il·lustri la idea de canvi d’etapa. El concert final de l’etapa de Tierz va ser el batejat com a Último baile, el 31 de gener, amb tres actuacions, les de Josele Santiago, Los Rebeldes (amb la seva formació original de 1979) i Sidonie.

Temes:

Música