Charles Aznavour oferirà un recital antològic a Barcelona

El cantant francès repassarà les cançons més conegudes del seu repertori el 26 de juny, al Liceu

Charles Aznavour, durant la seva actuació a Cap Roig, el 2010.

Charles Aznavour, durant la seva actuació a Cap Roig, el 2010.

1
Es llegeix en minuts
EFE / Barcelona

El llegendari cantant francès Charles Aznavour oferirà un recital antològic el pròxim 26 de juny al Gran Teatre del Liceu de Barcelona, que inclourà les cançons més conegudes del seu repertori.

Segons ha informat la promotora Postto Nove, l'ambaixador de la cançó francesa al món tornarà a la capital catalana, després d'anys d'absència, amb un concert en què repassarà els seus temes més emblemàtics i que van marcar diverses generacions, com 'La bohème', 'La Mamma', 'Sur ma vie', 'Après l'amour', 'Parce que', 'Que c'est triste Venice', 'Les plaisirs démodés' i 'Comme ils disant'.

Les entrades per a aquest concert estaran a la venda a partir del dilluns 14 d'abril al Liceu i els punts de venda habituals.

Notícies relacionades

L'última ocasió que Aznavour va actuar a Catalunya va ser el 2010, quan va clausurar amb dos concerts l'edició d'aquell any del Festival Jardins de Cap Roig de Calella de Palafrugell (Girona).

El cantant, compositor i actor francès, que quan actuï a Barcelona haurà complert 90 anys, compta amb més de 50 discos publicats i 100 milions de còpies venudes al llarg de la seva extensa carrera.