'Time Out' presenta els 'singles' més atrevits de Barcelona

La revista, que s'entrega cada divendres amb EL PERIÓDICO, ofereix una guia completa de restaurants monotemàtics, especialitzats només en un producte

La portada de ’Time Out’ del 5 a l’11 de desembre.

La portada de ’Time Out’ del 5 a l’11 de desembre.

1
Es llegeix en minuts

Aquesta setmana 'Time Out' presenta els barcelonins més atrevits, els que van participar en la campanya 'Lliga amb 'Time Out' . La revista ha preparat una doble portada (una per dimecres al quiosc i una altra per divendres).

Guia de restaurants

La revista ofereix, a més, una guia completa de restaurants monotemàtics: els que només fan una cosa, però la fan molt bé (musclos, 'arepas', xurros, etèceta).

Notícies relacionades

Destaquen també les entrevistes amb Blaï Mateo, un home que estima el circ del moment; amb Juan Sáez, l'il·lustrador sense pèls a la llengua que edita un nou llibre on recopila les seves vinyetes polítiques i demolidores, i al dissenyador Ángel Vilda i la seva 'troupe', guanyadors de l'última edició del 080 Barcelona.

A més, al 'Time Out' d'aquesta setmana hi ha una entrada per anar gratis a la pròxima festa que celebra la publicació a la Fàbrica Moritz.