La gran fira de Barcelona
Els expositors estrella del Mobile World Congress 2023 (MWC)
Del 27 de febrer al 2 de març, Barcelona i l’Hospitalet acolliran una nova edició de la fira tecnològica
Dates i horaris del MWC
Entrades i preus del MWC

El 27 de febrer, Barcelona i l’Hospitalet de Llobregat tornaran a convertir-se en capitals mundials de la tecnologia. I és que aquell dia començarà una nova edició del Mobile World Congress (MWC).
En anteriors edicions, la prestigiosa fira tecnològica ha acollit les xerrades de titans de la indústria com Elon Musk, cap de Twitter, Tesla i SpaceX, i Mark Zuckerberg, creador de Facebook i líder de Meta, el rei de les xarxes socials. Aquest any, com l’anterior, el Mobile no comptarà amb la presència de personalitats tan mediàtiques, però sí que seran presents grans noms del sector.
El MWC del 2023 comptarà amb la participació de personalitats d’àmbits molt diferents. Així, seran presents sectors tan diversos com la telefonia, la diplomàcia digital, les telecomunicacions, les finances, els videojocs, la sanitat, la realitat virtual, el blockchain, la computació al núvol, la consultoria i fins i tot la fabricació de tecnologia armamentística.
Grans noms
Entre els alts directius que compartiran els seus coneixements i novetats al MWC destaquen noms com José María Álvarez-Pallete, director executiu i president de Telefónica, a més de president del consell d’administració de GSMA, organitzadora del congrés. En el camp de les ‘telecos’,també hi haurà els directors generals d’Orange, Christel Heydemann; de Nokia, Pekka Lundmark; de Deutsche Telekom, Tim Hoettges; d’Ericsson, Börje Ekholm i de Telstra, Vicki Brady.
Al Mobile també seran presents els màxims dirigents d’empreses com el gegant armamentístic nord-americà Lockheed Martin i les consultores EY i McKinsey & Company, així com alts càrrecs de companyies com Amazon Web Services, Vodafone, AT&T i ZTE.
En l’àmbit de la governança digital, el MWC comptarà amb la presència de Doreen Bogdan-Martin, acabada d’elegir com a secretària general de l’UIT, l’organisme de les Nacions Unides que regula les telecomunicacions globals.
- Exclusiva Mamarazzis Gerard Piqué «està molt enfadat» perquè els seus fills comencin el col·le a Miami l’11 d’abril
- Succés Els Mossos investiguen si una parella va mantenir incomunicats els seus fills durant anys
- Òbit Mor Ricard Julià, impulsor del Carnet Jove
- Gestació subrogada Bertrand Ndongo la fa ben grossa amb Ana Peleteiro: «Que demani les factures de tot el que els va costar portar-la fins a Espanya»
- Contaminació Xavier Trias diu que els cotxes «no tenen res a veure» amb el canvi climàtic
- FUTBOL La contracrònica de l’Elx-Barça: Ansu Fati s’allibera, Gavi posa l’ànima i Lewandowski, els gols
- A Astúries L’enorme tragèdia que va evitar en Dámaso, el guàrdia civil atropellat a Pravia: «S’hauria emportat el pilot de ciclistes per davant»
- Primera plana de l’edició impresa La portada d’EL PERIÓDICO del 2 d’abril del 2023
- Conflicte a l’est Guerra Rússia-Ucraïna, avui: última hora de la guerra un any després de la invasió de Putin
- Moment històric als EUA L’hora de la justícia per a Trump