Refugi climàtic
La piscina de Martorell serà gratuïta fins divendres, 25, per l’onada de calor
Es tracta d’una mesura de caràcter excepcional, adoptada per l’ajuntament per combatre les temperatures extremes
DIRECTE I L’onada de calor a Barcelona i la resta de Catalunya
CONTEXT I Uns 70 municipis de Catalunya es troben en risc molt alt o extrem d’incendi forestal
L’Ajuntament de Martorell permetrà fins divendres l’accés gratuït a la Piscina Municipal del Centre Integral d’Esport i Salut (CIES), amb motiu de les altes temperatures que s’esperen en els pròxims dies. El consistori assegura així que els veïns tinguin al seu abast un refugi climàtic on refrescar-se i apaivagar els efectes de la calor extrema: «Hem considerat oportú habilitar la piscina d’estiu i obrir-la de manera gratuïta com un espai més on la gent es pugui refrescar i suportar millor aquesta onada de calor», ha declarat l’alcalde accidental de Martorell, Albert Fernández.
El consistori afegeix que l’accés serà gratuït en tot el seu horari d’obertura per als empadronats a la ciutat. L’accés a la piscina, situada al carrer de Gelida, estarà obert en el seu horari habitual, des de les 10 del matí i fins a les 10 de la nit, fins a completar-ne l’aforament màxim, cas en què es deixarà entrar la instal·lació a mesura que es vagi buidant.
Per accedir-hi, «caldrà ensenyar al control d’accés el DNI, un certificat d’empadronament o qualsevol document oficial que validi la residència a Martorell», apunta Fernández. «Hem reforçat el servei de socorristes, el d’atenció a l’usuari en recepció i el del personal que treballa a l’equipament, tenint en compte que es pot incrementar la quantitat de gent que es desplaci a la piscina».
Notícies relacionadesEl Servei Meteorològic de Catalunya preveu que l’onada de calor es prolongui fins aquest divendres.
Llegeix totes les notícies de Martorell a EL PERIÓDICO de Martorell.
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Alerta veterinària Cinc empreses concentren el 30% dels porcs que es crien a Catalunya
- Salut pública El protocol comú contra la grip aconsella la mascareta
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- Gestió de la dana L’Es Alert de les 20.11 hores també es va retardar gairebé dues hores per treure l’accent a València i substituir «tipus» per «tipo» i «aquest» per «este»
- Enquesta del centre d’investigació Reina Sofia a mil mares i pares Parlar de sexe a casa és tabú: quatre de cada 10 famílies eviten l’educació sexual
- La caiguda del sistema de control de trànsit paralitza tots els trens de Rodalies durant 10 minuts
- Procedent de l’Hospitalet Víctimes de l’accident de bus a França litiguen al jutjat per ser indemnitzats un any després del sinistre
- El Barça intenta impedir un altre ridícul i només vendrà entrades als seus socis en el partit contra l’Eintracht
