ALS ANUNCIANTS
Facebook imposa restriccions per evitar ingerències estrangeres en les eleccions europees
La companyia aplicarà les mesures als continguts relacionats amb la campanya i els partits, o els que instin o descoratgin el vot
zentauroepp46751124 facebook union europea190329084916 /
La companyia Facebook ha decidit introduir mesures més restrictives per als anunciants de cara a les eleccions europees, que se celebraran del 23 al 26 de maig, en un intent per evitar interferències estrangeres.
"Per ajudar a evitarl’abús i la interferència tots els anunciants de la Unió Europea necessitaran autorització al seu país per presentar anuncis relacionats amb les eleccions al Parlament Europeu", ha afirmat l’administrador de la xarxa social Richard Allen.
Notícies relacionadesFacebook espera així que les revisions d’identitat i les localitzacions conformin una "barrera real per a tots aquells que pensin que poden utilitzar els anuncis per interferir en unes eleccions des d’un altre país".
Mesures similars han sigut introduïdes durant els últims mesos per a les eleccionsd’Indonèsia i el Canadà. Les restriccions s’apliquen a qualsevol contingut relacionat amb la campanya o els partits polítics, així com aquells anuncis que instin o descoratgin la gent a votar.
- Documentació Nou avís de la policia per als que han de renovar el DNI o el passaport
- SALUT Europa retira del mercat la vacuna de la covid d’AstraZeneca
- Peris confessa que va abusar de nens des del 1972
- FÓRMULA 1 La sanció a Sainz pel GP de Miami afegeix més polèmica sobre la FIA
- Joves polítiques s’obren pas en les llistes electorals del 12M
- Territori porta a l’Audiència el sistema estatal de límit als lloguers
- El Sabadell revela que el BBVA li va anunciar que no milloraria l’oferta
- Treball pacta amb els sindicats apujar el subsidi d’atur de 480 a 570 euros
- Sánchez demana als empresaris que aprofitin la bonança per apujar salaris
- Tres debats, un protagonista i un altre que va de pícnic