ALS ANUNCIANTS

Facebook imposa restriccions per evitar ingerències estrangeres en les eleccions europees

La companyia aplicarà les mesures als continguts relacionats amb la campanya i els partits, o els que instin o descoratgin el vot

zentauroepp46751124 facebook union europea190329084916

zentauroepp46751124 facebook union europea190329084916 / DADO RUVIC

1
Es llegeix en minuts
DPA

La companyia Facebook ha decidit introduir mesures més restrictives per als anunciants de cara a les eleccions europees, que se celebraran del 23 al 26 de maig, en un intent per evitar interferències estrangeres.

"Per ajudar a evitarl’abús  i la interferència tots els anunciants de la Unió Europea necessitaran autorització al seu país per presentar anuncis relacionats amb les eleccions al Parlament Europeu", ha afirmat l’administrador de la xarxa social Richard Allen.

Notícies relacionades

Facebook espera així que les revisions d’identitat i les localitzacions conformin una "barrera real per a tots aquells que pensin que poden utilitzar els anuncis per interferir en unes eleccions des d’un altre país".

Mesures similars han sigut introduïdes durant els últims mesos per a les eleccionsd’Indonèsia  el Canadà. Les restriccions s’apliquen a qualsevol contingut relacionat amb la campanya o els partits polítics, així com aquells anuncis que instin o descoratgin la gent a votar.