Sánchez demana als empresaris que aprofitin la bonança per apujar salaris
El president del Govern, Pedro Sánchez, va demanar ahir a l’empresa familiar que aprofiti la "bonança actual en el seu compte de resultats per invertir en el vostre futur com a empresa i en el futur del país". El titular de l’Executiu, durant la celebració de l’Assemblea Anual de Socis de la Institució d’Empresa Familiar, va demanar als assistents que "recompensin els seus inversors i accionistes de manera justa, però també per modernitzar les bases del teixit productiu".
Sánchez va defensar la col·laboració publicoprivada com la manera per defensar la democràcia. "És l’únic sistema per unir creixement". En aquest sentit, va demanar que mirin el Govern com "el seu aliat". No obstant, va aprofitar aquest acte per reclamar una millora en les condicions salarials dels treballadors, "des de dalt de tot al lloc més inferior en l’escala que pugui tenir aquesta empresa. Tots se n’han de beneficiar". "Tenim una població plena de talent, volem competir a escala global, l’hem de motivar, recompensar-la, hem de pagar millors salaris, reforçar la formació, flexibilitzar els horaris i fer que el treball sigui una experiència més saludable i satisfactòria", va dir el president als empresaris.
El líder de l’Executiu, "de profundes conviccions socialistes", va assenyalar que el creixement econòmic ha d’anar simultani al de l’ocupació i la competitivitat. Sánchez va fer aquestes valoracions durant l’Assemblea Anual de Socis de la Institució d’Empresa Familiar.
Notícies relacionades"Clima polític assossegat"
El president de l’Institut de l’Empresa Familiar (IEF), Ignacio Rivera, va demanar a Sánchez que contribueixi a generar un "clima polític assossegat que ens garanteixi el marc de convivència a què tant ens ha costat arribar". Rivera, a més, va sol·licitar al titular de l’Executiu que "qualsevol política industrial es faci de la mà de les empreses familiars".
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Hi haurà demanda civil El malson d’un propietari de Barcelona: «El meu inquilí ha aixecat parets i lloga habitacions per dies a turistes»
- Apunt Vinícius sí que és un problema
- Informes mèdics L'Audiència Nacional valorarà l'estat de salut de Jordi Pujol de cara al judici que arrenca el 24 de novembre
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- La rutina d’exercicis de la Rosalía amb la qual s’atreveix fins i tot amb l’òpera: “Tots els espectacles exigeixen que estigui en plena forma”
- Un empresari espanyol resident a la Xina revela com veuen l’okupació a Àsia: «No els entra al cap, pensen que m’ho invento»
- Cine y salud mental Marta Lopera, investigadora de la UOC: “El buen terror no explota la locura, la convierte en experiencia humana”
- AL BERNABÉU Xabi Alonso confirma que no va parlar a soles amb Vinícius
- BÀSQUET | EUROLLIGA Clyburn completa l’obra d’art de Shengelia a Belgrad
