TRAGÈDIA A L'ÀSIA
El Nepal creu que és poc probable trobar supervivents del terratrèmol
Els equips de rescat continuen buscant sota la runa una setmana després del sisme, segons el Govern nepalès
Soldats i equips de rescat nepalesos busquen supervivents entre la runa dels edificis caiguts després del terratrèmol. /
El Govern del Nepal ha dit que hi ha "escasses possibilitats" de trobar supervivents sota la runa de les cases destruïdes pel terratrèmol que va devastar fa una setmana el país i que oficialment ha causat de moment més de 6.600 morts.
"Ja ha passat una setmana, i per tant hi ha poques possibilitats de trobar persones amb vida" sota la runa, ha assegurat el portaveu del Ministeri de l'Interior, Laxmi Prasad Dhakal, que ha afegit que malgrat tot els equips de rescat no han aturat la recerca de supervivents.
Notícies relacionadesL'última persona rescatada de qui s'ha tingut notícia és una dona de 24 anys alliberada dijous a la nit per equips de rescat del Nepal, Israel i Noruega després d'haver estat 128 hores atrapada sota la runa d'un edifici a Kàtmandu.
El Ministeri de l'Interior nepalès ha difós avui les últimes dades sobre el nombre de víctimes per la tragèdia i ha situat el total de morts lleugerament per sobre de les 6.600 persones, i el de ferits, en 14.000.
- Detenen un home de 43 anys per l'agressió sexual del febrer a Sant Joan de les Abadesses
- Mercat immobiliari Pares que ajuden el seu fill a comprar un pis: l’avantatge fiscal del 95% que s’aplica a Catalunya
- Regio Sanitària de Girona Pas endavant en el Campus de Salut: així serà el nou Trueta segons el projecte guanyador
- Ampliació Així serà el nou MNAC el 2029: revelat el projecte que incorpora el palau de Victòria Eugènia
- Guerra a l’Orient Pròxim L’OTAN intercepta un nou míssil iranià a l’espai aeri de Turquia
