A LES 07.15 HORES
Mor una policia al ser tirotejada al sud de París
France Info assenyala que ha estat atacada per un individu amb un kalaixnikov
La policia no té clar si l'incident està relacionat amb l'atac a 'Charlie Hebdo'
Una policia municipal ha mort aquest dijous a conseqüència d'un tiroteig que ha tingut lloc poc després de la set del matí al sud de París, entre les localitats de Montrouge i Malakoff. Un home de 52 anys ha estat detingut en relació amb els fets. No obstant, l'autor dels trets encara no ha estat arrestat.
De moment res permet afirmar que els fets tinguin relació amb l'atemptat perpetrat aquest dimecres contra el setmanari 'Charlie Hebdo'.
No obstant, el ministre de l'Interior, Bernard Cazeneueve, ha abandonat la reunió de la cèl·lula de crisi establerta a l'Elisi per desplaçar-se fins al lloc dels fets.
Notícies relacionadesL'auteur des tirs contre les policiers municipaux de Montrouge ce matin toujours en fuite (B. Cazeneuve).
— franceinfo (@franceinfo) 8 de enero de 2015
Segons France Info, cap a les 7.15 hores ha tingut lloc un accident de trànsit en què s'ha vist implicat un Clio gris i quan els policies han anat al lloc del sinistre, un dels homes, que anava armat i havia robat a punta de pistola el cotxe en què viatjava, ha obert foc contra els agents.
D'altra banda, el primer ministre francès, Manuel Valls, ha fet una crida a la “responsabilitat” de la premsa perquè eviti difondre informació que pugui posar en perill la investigació en curs per localitzar i detenir els autors de l'atac contra 'Charlie Hebdo'.
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- La nova vida de Lamine Yamal
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Successos Detingut un conductor borratxo per circular 15 km contra direcció a Olot
- Futbol El Barça es proclama campió de Lliga F i segueix amb pas ferm cap al pòquer de títols