IMATGES ROBADES
Un vídeo robat d'Obama fent pesos, l'últim 'hit' de la xarxa
El president dels EUA apareix en xandall, amb auriculars i entrenant-se de valent al gimnàs de l'hotel de Varsòvia on s'ha allotjat aquesta setmana
El servei secret resta importància al fet i descarta que evidenciï una bretxa en la seguretat del mandatari
Un vídeo robat del president dels Estats Units, Barack Obama, fent pesos al gimnàs d'un hotel de Polònia va revolucionar aquest dimecres les xarxes socials, mentre que el Servei Secret va treure importància al fet i va descartar que el fet evidenciï una bretxa en la seva seguretat.
Les imatges les va captar un hoste del mateix hotel on es va allotjar Obama en la seva visita oficial a Varsòvia aquesta setmana i la seva autenticitat la va corroborar el portaveu del Servei Secret, Ed Donovan.
Al vídeo, Obama apareix en xandall i amb auriculars fent diferents exercicis de musculació, i fins i tot es pot veure com se li escapa un badall abans de començar una nova sèrie en una de les màquines.
Sense saber que el gravaven
Aliè a la gravació, el president nord-americà s'ajup per escollir la mida dels pesos, combina l'entrenament de braços i cames, i corre en l'el·líptica en samarreta de màniga curta.
El curiós vídeo ha corregut com la pólvora a internet i ha despertat tota mena de comentaris, des dels que qüestionen l'eficiència dels agents que protegeixen el president als que se'n mofen perquè l'entrenament d'Obama és massa senzill.
Donovan va explicar que als hostes que van compartir gimnàs amb Obama a l'hotel de Varsòvia no se'ls va demanar que abandonessin la sala a l'arribar el president ni que s'abstinguessin de fer fotografies.
El portaveu del Servei Secret va treure ferro a la situació i la va equiparar a quan els clients d'un restaurant fan fotos a Obama mentre menja.
Control de seguretat
Tots els que s'allotgen al mateix hotel que el president nord-americà es veuen obligats a passar un control de seguretat a l'entrada. Així, Donovan assegura que Obama no va estar en perill en cap moment i que els agents que vetllen per la seva seguretat estaven molt a prop seu.
Encara que els nord-americans estan acostumats a veure la família Obama posant-se en forma, el vídeo d'un Obama desprevingut fent la seva rutina d'exercicis al gimnàs sense saber que és gravat ha rebut milers de visites i s'ha colat en totes les converses.
Fa unes setmanes Obama va protagonitzar un altre vídeo, en aquesta ocasió preparat per la Casa Blanca, amb el seu vicepresident, Joe Biden. Junts van córrer pels passadissos de la mansió presidencial per conscienciar la població de la importància de l'exercici físic.
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Guardiola, a prop de firmar el divorci
- Entrevista amb Anna Bacardit Càncer de mama metastàtic amb menys de 30 anys: «Mai em vaig trobar malament, per això no ho esperava»
- Successos Tres detinguts per atracar un banc a Camarles