AMB TRES PERSONES MÉS
Detingut Pasquale Condello, el gran 'capo' de la màfia calabresa
Els carrabiners italians han detingut avui a la ciutat de Reggio de Calàbria, al sud del país, el mafiós Pasquale Condello, de 57 anys, considerat el grancapode laNdrangheta, la màfia calabresa.
Condello, segons la policia italiana un dels mafiosos més perillosos, ha estat detingut pels carrabiners --policia militaritzada-- quan es trobava en una casa del barri de Pellaro, al centre de la ciutat calabresa, amb tres persones més, que també han estat arrestades.
Es tracta de Giandomenico Condello, de 28 anys, nebot delcapo;Giovanni Barilla, de 30, gendre de Condello, i una altra persona que no ha estat identificada perquè en el moment de la detenció no portava documents.
Condemnat a cadena perpètua
En l'operació policial hi han participat un centenar de carrabiners, que, camuflats, han envoltat dos edificis del barri de Pellaro.
En el moment de la detenció portava una pistola, però no l'ha utilitzat, segons fonts policials.
Notícies relacionadesCondello era buscat per la policia des del 18 de novembre de 1990, acusat d'homicidis, extorsions, tràfic d'armes i altres delictes.
Està condemnat a quatre cadenes perpètues i a 22 anys de reclusió per homicidis i pertinença a banda de malfactors.
- L’home que ‘va predir’ l’apagada
- Les renovables generaven el 74% de l’electricitat en el moment de la fallada
- Estalvi Un milionari revela quina és la manera d’estalviar amb un salari baix
- Investigació Així era la «casa dels horrors» d’Oviedo: els tres germans alliberats, d’entre 8 i 10 anys, no anaven a classe, dormien en bressols i portaven tres mascaretes posades
- Efemèride Blanquejar Hitler 80 anys després
- Successos Detinguts tres menors a Mataró per la brutal agressió a un adolescent
- Equipament Glòries posa a prova la complicada convivència entre ciclistes i vianants
- Cita destacada BCN es bolca amb les Setmanes de l’Arquitectura
- Àrea natural El delta del Llobregat aposta pel turisme sostenible
- FESTIVAL DEL 26 DE JUNY AL 4 D’AGOST El Grec obre etapa amb Leticia Martín al davant i aposta per més música i teatre