El Periódico de L'Hospitalet

Hospitalet

En el 'call center' de la plaça Europa

Telefónica ampliarà la plantilla de LH fins a 400 professionals

L'Hospitalet ha firmat un conveni amb la companyia per convertir-se en una ciutat intel·ligent a nivell econòmic i social

1
Es llegeix en minuts
ACN / Q.F./ L'Hospitalet de Llobregat

Telefónica crearà uns 90 llocs de treball més al ‘call center’ de la plaça d'Europa. Inicialment estaven previstos 310 llocs per a aquest centre, però a finals d'any hi treballaran 400 persones. Així ho ha afirmat aquest dilluns el director general de la companyia a Catalunya, Kim Faura.

L'objectiu de Telefónica és convertir aquest centre en la referència a Espanya de l'atenció al client digital. "Això no té límit. De moment són 400 persones per a l'atenció digital en català i poden ser moltes més", ha remarcat Faura.

Faura ha visitat aquest dilluns les instal·lacions del 'call center' amb l'alcaldessa de l'Hospitalet, Núria Marín, i han firmat el conveni per convertir la ciutat en un referent 'smart city'. Durant la visita, els ha acompanyat el director d'Extel crm / Adecco Outsorucing, David Herranz.

Marín ha remarcat que l’Hospitalet vol convertir-se en una "verdadera 'smart social city" i aplicar "la innovació i la tecnologia en benefici dels ciutadans".

L'alcaldessa ha destacat que un dels objectius d'aquest marc de treball és "aprofitar totes les eines" per ajudar les persones que es trobin en una situació més vulnerable i ha posat com a exemple els serveis en l'atenció domiciliària per millorar la qualitat de vida de la gent gran que viu sola.

Notícies relacionades

L'altre gran pilar del projecte per postular l’Hospitalet com un referent 'smart city' és l'econòmic. L'Ajuntament treballarà en el desenvolupament d'un model de ciutat intel·ligent i el disseny de solucions urbanes per afavorir l'emprenedoria i l'economia de la innovació i el coneixement.

Més notícies de l’Hospitalet