El Periódico de L'Hospitalet

Dades d'Idealista
Cinc ciutats de l'àrea de Barcelona, entre les deu amb més demanda per llogar un pis a Espanya
Segons un estudi del portal immobiliari, L'Hospitalet de Llobregat és el municipi amb més demanda de lloguer
La població catalana amb el preu mitjà més alt és Esplugues de Llobregat, amb 3.030 euros

Carteles de venta y alquiler de pisos en Manresa /
L'Hospitalet de Llobregat és el municipi amb una major demanda per llogar habitatge a Espanya, segons un estudi del portal immobiliari idealista, que mostra com cinc de les deu localitats més sol·licitades estan a Catalunya.
Després de L'Hospitalet, Manresa ocupa el segon lloc de la demanda relativa de lloguer més alta. Terrassa és la quarta; Badalona, la sisena; i Sabadell, la desena. Les ciutats madrilenyes de Leganés, Móstoles i Getafe ocupen, per la seva part, els llocs 3, 5 i 7, respectivament. Així, les perifèries de Barcelona i Madrid aglutinen vuit de les 10 poblacions amb més pressió de la demanda.
L'informe, que va fer públic el passat divendres el portal immobiliari, s'ha confeccionat amb les dades corresponents al primer trimestre de 2025. Així, de les 30 primeres poblacions amb major interès per llogar, 16 pertanyen a Barcelona i Madrid, a parts iguals.
Notícies relacionadesLa població catalana amb el preu mitjà més alt és Esplugues de Llobregat, amb 3.030 euros, i que ocupa la posició número 6 en aquesta classificació. A Catalunya, li segueixen Sitges (2.325 euros), Castelldefels (2.250 euros) i Sant Cugat del Vallès (2,156 euros). La capital catalana, Barcelona, apareix al lloc número 22, amb 1.815 euros.
Respecte als preus del lloguer en el primer trimestre, un total de 69 localitats presenten rendes mitjanes per sobre dels mil euros al mes, la qual cosa suposa el 48,6% de tot el llistat.
Terrassa Sabadell Esplugues de Llobregat Badalona Lloguer de vivenda Sant Cugat Castelldefels
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- Tall històrica RODALIES "Ens deixen a l’estacada 16 mesos"
- Tempesta judicial i política El gran aconseguidor de la trama no tenia límits
- Investigació oberta Detingut un jove per agressió sexual a una menor tutelada
- Josep Abellán, cardiòleg: "Si tens plaques de colesterol, no hi ha marxa enrere. O això crèiem"
- Tennis Alcaraz es corona a Queen’s després d’una gran batalla i apunta cap al seu tercer Wimbledon
- Escalada de tensió al Pròxim Orient L’Iran promet venjança mentre el seu parlament reclama el tancament de l’estret d’Ormuz
- Celebració massiva La revetlla de Sant Joan 2025 desafia el pont festiu a Barcelona
- Tempestes d’estiu Protecció Civil activa l’alerta per pluges intenses al Pirineu, Terres de l’Ebre, Lleida i la Catalunya central