Adeu definitiu
Exclusiva Mamarazzis: Shakira comunica a Piqué que se’n va Miami amb els seus fills després de Reis
Shakira acusa Hisenda al seu escrit de defensa de violar la seva intimitat
Shakira i Piqué: cita als jutjats
La cantant marxarà als Estats Units amb avió privat i metges per garantir la salut del seu pare
Les Mamarazzis d’EL PERIÓDICO continuen amb el pic i la pala per treure tota la informació de valor sobre Shakira i Gerard Piqué i aquest dijous han trobat, una vegada més, or: la cantant va comunicar ahir a l’exfutbolista que es traslladarà a Miami amb els seus dos fills «després de les vacances escolars de Nadal», informen en exclusiva Laura Fa i Lorena. En concret, se n’anirà definitivament de Barcelona el dia 7 o 8 de gener, precisen les periodistes. El motiu d’aquesta decisió rau, segons el cercle més pròxim a l’artista, en el fet que ja no li queda res a Barcelona després de la seva separació. Però aquest ‘res’ no és absolut, ja que la fiscalia sol·licita vuit anys de presó per a Shakira per presumptament haver defraudat 14,5 milions d’euros a Hisenda.
Que l’artista l’informés dels seus plans aquest dimecres no és casualitat: l’exparella va acordar com a data límit el 30 de novembre i Shakira va complir els terminis, indiquen fonts de l’entorn de tots dos a les periodistes.
Comunicació entre advocats
«La seva relació és tan tensa» que ho deixen tot en mans dels seus advocats, precisen les Mamarazzis. Així, va ser la lletrada de la cantant, Pilar Mañé, qui va comunicar Ramón Tamborero, representant legal de l’exjugador, el dia D per anar-se’ d’Espanya amb els seus fills, en Milan, de nou anys, i en Sasha, de set. En aquest cas, a més, Shakira es va posar en contacte amb Piqué per traslladar-li el mateix missatge.
Res és eventual en els plans de Shakira. D’una banda, no se n’anirà sense abans haver acusat Hisenda de violar la seva intimitat. Ho va fer al seu escrit de defensa al judici per presumpta defraudació, al qual també va argumentar que no va tributar a Espanya entre el 2012 i el 2014 perquè el seu mode de vida és «itinerant» com a conseqüència dels seus compromisos internacionals.
Amb avió privat i amb metges per la salut del seu pare
Notícies relacionadesDe l’altra, està pendent del seu pare, William Mebarak, que als seus 91 anys va estar ingressat diverses setmanes a la clínica Teknon de la capital catalana. De fet, la seva marxa als Estats Units estava condicionada per l’estat de salut del seu progenitor, tal com van explicar en primícia les Mamarazzis a principis de novembre.
En aquest sentit, l’home ja ha passat «una sèrie de proves mèdiques» al mateix centre hospitalari per assegurar-se que pot viatjar. Tot i així, «Shakira ha plantejat a l’equip mèdic que el tracta que una part viatgi amb ells perquè el seu pare estigui en tot moment atès», afirmen Lorena Vázquez i Laura Fa. Així mateix, es traslladaran als Estats Units en un avió privat, perquè el trajecte entre Barcelona i Miami sigui més còmode i curt per a ell, afegeixen les periodistes.
- Més traçat del metro sense nous combois
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Multes per als cotxes B en les zones de baixes emissions
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Consells pràctics Com aplicar la regla de les 24 hores per estalviar diners i evitar compres impulsives
- Aquest dissabte Els neonazis de Núcleo Nacional desembarquen a Barcelona mentre els antifeixistes criden a boicotejar el seu acte
- Estrena aquest divendres Eva Soriano: «Vaig agafar mania al català perquè a l’escola es reien de mi al parlar-lo»
- KPMG reelegeix Juanjo Cano com a president per als pròxims 5 anys
