Cirurgia
Halsey va anar a la gala dels Grammy només uns dies després d’operar-se d’endometriosi
L’artista ha sigut nominada als premis per primer cop des del 2017
Guanyadors de la gala del 2022: aquesta és la llista sencera
La cantant nord-americana Halsey ha reaparegut a l’alfombra vermella dels Grammy després d’uns quants anys d’absència gràcies a la nominació en la categoria de millor àlbum de música alternativa pel seu treball a ‘If I Can’t Have Love, I Want Power’. El guardó a què aspirava, tanmateix, se’l va emportar l’artista St. Vincent i el seu ‘Daddy’s home’.
La seva mala sort amb les gales
La relació de Halsey amb els famosos premis musicals no ha sigut senzilla per a la cantant, ja que, com ha revelat ella mateixa a les seves xarxes socials, cada vegada que va a una de les cerimònies ho fa amb la salut tocada.
«L’última vegada que vaig anar als Grammy va ser el 2017 i va ser tres dies després de la meva primera cirurgia d’endometriosi. Vaig caminar per l’alfombra portant encara els punts», va explicar la cantant als seus seguidors d’Instagram un dia abans de celebrar-se l’edició d’aquest any.
«Per qüestions de sort, demà tornaré a anar a la gala per primer cop en anys i em van operar un altre cop fa tres dies», va assenyalar l’artista nominada. Halsey va voler fer broma llavors amb la qüestió i va dir: «Només publico això per dir que si em veus siguis amable, soc fràgil. Fràgil però emocionada».
Per desgràcia per ella, el seu estat de salut no li va permetre disfrutar de la nit com hagués volgut i va compartir una història a Instagram en què va anunciar que se n’havia hagut d’anar aviat perquè no es trobava bé. Tot i que va haver de deixar la festa, Halsey va poder presenciar part de les actuacions i es va deixar veure a l’alfombra vermella al costat dels altres cantants nominats.
¿Què és l’endometriosi?
Notícies relacionadesL’artista, de 27 anys, ha mirat de visibilitzar la malaltia que pateix a través dels seus perfils de les xarxes socials i les seves aparicions als mitjans. Malgrat la poca difusió que hi ha sobre el tema, les dades mostren que l’endometriosi és una patologia bastant freqüent, ja que la pateix un 10% de les dones que es troben en edat reproductiva, segons indica l’Organització Mundial de la Salut (OMS).
D’acord amb les explicacions de la doctora experta en fertilitat Fulvia Mancini, l’endometrisi és la capa interna de l’úter, que cada mes s’expulsa si no hi ha un embaràs. L’endometriosi es produeix quan alguns trossets d’aquesta capa, en lloc de sortir per via vaginal, es col·loquen en diferents parts del cos, provocant sagnats i lesions durant la menstruació.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- FUTBOL Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Accident Dos vianants ferits en ser atropellats per un autobús H12 a la Gran Via de Barcelona
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar