'AMY'S PLACE'
La casa d'Amy Winehouse serà un centre de desintoxicació de dones
La iniciativa sorgeix de la seva madrastra, Jane Winehouse, en memòria de l'estrella del pop

L'any que se'n compleixen cinc de la mort de la cantant britànica Amy Winehouse, la fundació que porta el seu nom obrirà a final d'aquest mes un centre de recuperació només per a dones a la casa on va viure a Londres. En la instal·lació, que es diu Amy's Place (Lloc d'Amy), s'atendrà 16 dones d'entre 18 i 30 anys que vulguin superar l'addicció a les drogues i l'alcohol. Per entrar al centre hauran de complir una sèrie de normes dins de la comunitat: zero drogues i alcohol, a més de prohibir visitants a la nit, i les inquilines hauran d'acceptar ser sotmeses a proves de drogues i alcohol a l'atzar.
El projecte parteix de la madrastra d'Amy, Jane Winehouse, i en memòria de l'estrella del pop. Amy va morir el 23 de juny del 2011 a conseqüència d'un excés d'alcohol a la sang. La cantant tenia 27 anys i acabava d'acabar l'enèsim tractament per intentar superar la seva addicció.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Sous públics Els funcionaris de l’Estat cobraran una paga per retards i la pujada del 0,5% en la nòmina de juliol
- Pakito i Akkaspace, dos ‘hackers’ adolescents
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Entendre-hi + amb la història No va ser el 4 de juliol | + Història
- Barri de Les Termes Un ferit per arma blanca i un menor detingut en nous enfrontaments per un local ocupat a Sabadell
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE