POLÍTIC "EMOCIONAT"
Artur Mas, avi de bessones
La filla de l'expresident de la Generalitat, Patrícia Mas, ha donat a llum les petites Gala i Helena

/
Pocs dies després de 'jubilar-se' com a president de la Generalitat, Artur Mas, inicia una altra etapa. Passa a un segon pla en la política i, a nivell personal, s'acaba de estrenar com a avi. Com a 'biavi', perquè la seva filla Patrícia ha donat a llum aquest diumenge a Barcelona dues nenes en un part sense complicacions. Es diuen Gala i Helena (un homenatge a l'àvia materna de la criatura, Helena Rakosnik).
Patrícia Mas, relacions públiques, es va casar el 2013 amb l'advocat R. T., amb qui sortia des del 2008.
Artur Mas, que té dos fills més, Albert i Artur, va dir poc abans del naixement que se sentia "content i emocionat" amb la idea de convertir-se en avi.
Temes:
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- La banca espanyola supera el test d’estrès amb reserves sobre el Sabadell i Unicaja
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia
- Mobilitat Les obres de l’L4 segueixen el ritme previst i ja arriben al 60% de la renovació
- Accident Mor l’exvicerector de la UB Gaspar Rosselló al relliscar i precipitar-se en una cala a Mallorca
- Labubus 48 hores d’espera per un Labubu de Pop Mart: «Hem dormit amb cartrons per revendre’l pel doble»
- Viatge oficial del president Illa reforça la relació amb la Xina i torna a Catalunya amb una nova inversió de Chery
- CV Capital cultural, estigma, precarització: ¿Per què alguns polítics menteixen en els currículums?
- «Vam mirar de treure els nostres diners però ja no va ser possible» Unes 30 famílies de Tarragona i Barcelona denuncien una «estafa» de dos milions d’euros a càrrec d’un grup inversor