Scarlett Johansson protagonitza un polèmic espot

Els internautes critiquen ferotgement l'actitud de l'actriu

Scarlett Johansson posa per als fotògrafs durant la presentació de la seva pel·lícula ’Under the skin’ al 70è Festival Internacional de Cine de Venècia (Itàlia), el mes de setembre passat.

Scarlett Johansson posa per als fotògrafs durant la presentació de la seva pel·lícula ’Under the skin’ al 70è Festival Internacional de Cine de Venècia (Itàlia), el mes de setembre passat. / EFE / ETTORE FERRARI

1
Es llegeix en minuts

Scarlett Johansson ha revolucionat les xarxes socials al protagonitzar un anunci de l'empresa israeliana Sodastream, amb seu a Cisjordània.

L'actriu, que promociona per a Sodastream una màquina per fer begudes gasoses a casa, ha vist com la polèmica pot fer saltar per les aires la seva imatge solidària que fins ara la caracteritzava, al ser fins i tot ambaixadora de l'oenagé Oxfam Internacional.

Notícies relacionades

A l'espot, la protagonista de 'Her' posa sensual per anunciar el nou  producte i que, si les coses al final no canvien, sortirà a la final de la Super Bowl. "Ho sento Coca-Cola i Pepsi", comenta la intèrpret a manera d'eslògan per anunciar que ella es queda amb el seu Sodastream per tenir refrescos de cola, taronja, llimona i altres sabors.

Les crítiques a l'actriu no han trigat a arribar. 'The New York Times Magazine' ha qualificat l'empresa i l'anunci com el de "les bombolles de sang".