mixologia a distància
P41 Bar: el 'delivery' dels còctels que t'acabes a casa
La cocteleria de l'Hotel Arts t'envia els ingredients d'un combinat de la seva carta i cada dijous ofereix una classe en 'streaming' per ajudar-te a rematar-los

butter--jam-4
Original iniciativa la de P41 Bar, la cocteleria de l’Hotel Arts. Com que està tancada per les normatives restrictives per frenar la pandèmia, ha decidit portar-te el còctel a casa. Però compte, l’hauràs de rematar tu.
La cosa va així: t’envien a casa els ingredients d’un combinat de la seva carta i, des del seu compte d’Instagram, cada dijous a les 19.30 hores ofereixen una classe mestra en ‘streaming’ per ensenyar-te com acabar-lo tu. Cada còctel costa entre 12 i 14 euros.
El primer serà aquest dijous, 5 de novembre: Butter & Jam on Rye (mantega amb infusió de bourbon, melmelada de maduixa en almívar i amargs de cafè). La setmana que ve, el dia 12, serà el torn del Coffee skinny dipper (ginebra London dry, campari amb infusió de cafè i aigua tònica). El seguiran el Mediterranean Mule (dia 19: ginebra London dry, vi negre, suc de llima, fino de Jerez i xarop de gingebre), l’Apple of my eye (dia 26: brandi, suc de poma, xarop d’auró, suc de llimona, i whisky fumat)
I al desembre hi haurà Autumn Mojito (dia 3: rom amb infusió de menta, xarop de pebre, panela, canyella i suc de llima) i el Velasquez (dia 10: tequila, xarop de baies d’hivern i clau i suc de llima). Aquesta iniciativa és una adaptació de The Liquid Journey Series, les classes que venien impartint de forma presencial i lúdica els ‘bartenders’ de la casa, Diego Baud i Paul-Marie Crass.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- L’inici de la ronda francesa El Tour s’estrena amb un esprint i molts candidats al groc
- Esther, la ‘pencaire’ que lidera Espanya
- Wimbledon Alcaraz entra a vuitens amb esforç davant un Struff molt combatiu
- Alemanya supera sense pietat la Polònia debutant de Pajor (2-0)
- Incompliment europeu El Barça ja pagarà 15 dels 60 milions d’una multa de la UEFA