A Madrid
Tots els detalls d’Omeraki, el nou restaurant de Chicote
En ple barri de Salamanca, el xef afronta amb il·lusió la seva nova aventura empresarial

Alberto Chicote acaba d’obrir un nou restaurant a Madrid anomenat Omeraki després de desvincular-se de Yakitoro. El cuiner aborda aquesta nova aventura empresarial de la mà d’Inmaculada Núñez, la seva parella i sòcia.
En ple barri de Salamanca, el presentador de ‘Pesadilla en la cocina’ aposta per un nou concepte de restaurant començant pel nom. La ‘o’ d’Omeraki simbolitza la perfecció del cercle en la cultura japonesa. La paraula ‘meraki’ prové del grec i, a més de ‘sabor’, significa posar l’ànima en alguna cosa que t’apassiona. La carta promet ser canviant i de temporada.
El xef dona la benvinguda als comensals en una extensa biblioteca amb llibres de tot tipus. Dins del local, tot és ampli, extens i amb un aire modern. Les taules estan al voltant d’una illa on s’ultimen les preparacions. Al fons, una gran cuina amb vidres perquè els clients puguin veure el que es fa allà dins.
Notícies relacionadesEl restaurant compta amb dos menús: el Festival, que val 78 euros, i l’Homenatge, una mica més llarg, de 96 euros.
Com a presentació, l’equip de Chicote prepara un plat de benvinguda elaborat amb all negre amb un assortiment de pans. Després arriben els aperitius, després els entrants i finalment els principals.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Tornada a l’ESCOLA Un de cada tres alumnes catalans necessita una atenció educativa especial
- Abans de l'amnistia L'Advocat General de la UE proposa avalar el suplicatori que Llarena va cursar contra Puigdemont i Comín
- Crisi habitacional El ‘boom’ de lloguer d’habitacions a Barcelona multiplica les «pràctiques abusives», alerten els administradors
- Incident Una avaria a l'avió obliga Sánchez a cancel·lar el seu viatge a París
- Consell Executiu El Govern llança la primera convocatòria de la llei de barris per recuperar zones degradades
- Després de quatre anys en política Jaume Giró deixa Junts i la seva acta al Parlament per discrepàncies amb la direcció del partit