Gastronomia urbana
Torna Pokin’s, la icònica hamburgueseria de Barcelona
Una empresa catalana aconsegueix els drets d’explotació de la marca per reconvertir-la en una empresa de menjar per emportar
més d’un quart de segle després de servir la seva última hamburguesa, torna un dels més mítics establiments de menjar ràpid de Barcelona, la històrica Pokin’s.
Però no serà com la coneixíem llavors, en el seu moment àlgid, just abans que les grans marques internacionals de menjar ràpid l’anessin arraconant progressivament, com un punt de trobada de joves de diferents estils i classes socials que quedaven en aquest mític restaurant des de la dècada dels 70 fins a mitjans dels 90, sinó en el format de moda de la gastronomia urbana contemporània, com una empresa de menjar per portar.
Concepte ‘delivery’
Segons informa el portal gastronòmic Hule y Mantel, la ressuscitada Pokin’s tornarà però només com a restaurant ‘delivery’, amb una producció gastronòmica que, a més de la típica hamburguesa de carn vermella, s’obrirà a opcions veganes i amb altres tipus de carns, com gall dindi i pollastre, i s’executaria en una cuina fantasma.
Notícies relacionadesEls amos de Hunger Brands, el consultor de comunicació Alex Jankelevich Mayer (Playground, Vice) i Horacio Broggi Muro, director de la marca de sabates Paez i exdirectiu de Desigual, han comprat els drets d’explotació de la marca Pokin’s a The Eat Out Group.
Amb l’adquisició de Pokin’s, Hunger Brands afegeix una altra empresa gastronòmica en format ‘delivery’ a la seva llista de propietats, on també tenen marques com Think Vegan, Bungr, Come Pavo i Key Spot.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Tractaments innovadors per a trastorns Els experts pronostiquen que l'impuls dels EUA a l'ús de psicodèlics n'accelerarà la legalització a Europa
- Guia tecnològica Qui és qui en la carrera pel domini de la intel·ligència artificial
- Guia pràctica Les millors aplicacions d’IA per al teu dia a dia
- FÓRMULA 1 Alonso sortirà últim en el seu possible adeu a Montmeló
