Menja de déus
Així són les croquetes japoneses amb llista d’espera de més de 30 anys
Tot això gràcies a la massa d’aquestes croquetes, elaborada a base de carn de Kobe.

Les boníssimes croquetes que sempre ens recorden les nostres mares i àvies no són patrimoni de la gastronomia espanyola tot i ser un plat boníssim i molt consumit al nostre país. No obstant, sembla que les millors croquetes es venen al Japó, almenys si ens atenim a l’enorme llista d’espera de 30 anys que algunes persones fan per tastar les que ven la carnisseria Asahiya, a la ciutat de Takasago.
Es tracta d’un petit local familiar que ha aconseguit el rècord de la llista d’espera més llarga del món: 30 anys, com a mínim, i tot això gràcies a la massa d’aquestes croquetes, elaborada a base de carn de Kobe. No obstant, la carnisseria Asahiya és a la prefectura de Hyogo, una de les regions japoneses on la carn de Kobe és com una menja de déus, i aquesta família s’encarrega de preparar-la de manera molt especial per a tots els seus clients.
Shiguero Nitta, propietari de l’establiment, va heretar la carnisseria dels seus pares després de tres generacions mantenint el negoci: «Vam començar a vendre els nostres productes ‘online’ el 1999. En aquell moment, vam oferir les Croquetes Extreme com una prova», afirma sobre les seves croquetes de carn de Kobe. I és que el negoci ‘online’ ha sigut el seu principal pilar.
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Normativa dispar Les platges catalanes sumen 8 ofegats sense una regulació comuna de seguretat
- Aranzels Trump, extasiat amb la seva pròpia estratègia però amb escassos resultats, amenaça de reactivar la guerra comercial i dispara la incertesa
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- És legal ficar el teu gos en una gàbia 8 hores al dia? L’advocat Xavi Abat et treu de dubtes: "Una abominació"
- Distribució i IA Amazon ja sap quin producte demanaràs tres mesos abans que ho demanis
- Debat tècnic Per què la Via Laietana reformada no té arbres: dels túnels del metro al volum dels testos