Sabor guanyador
La ‘burger’ de Messi: aquí tens els ingredients i la recepta
Hard Rock Cafè ven un bocata inspirat en el crac argentí amb el qual celebrar els seus triomfs o consolar-se després de les seves derrotes

Després de ser eliminat pel Reial Madrid en la Champions, Leo Messi potser no està en el seu millor moment anímic, però l’estrella del Paris Saint-Germain té, almenys, consol. I és gastronòmic: la seva ‘burger’. La que ha ideat Hard Rock Cafè (és una versió de la seva supervendes Steak Burger) i que vendrà fins al mes de maig per 10,95 euros (amb ou ferrat costa 2 euros més).
Aquí tens la recepta de la Messi Burger.
Ingredients
Pa de brioix
Maionesa, comí, pebre blanc, all picat, ceba en pols i pebre vermell fumat (per a la salsa fumada)
Enciam romà ecològic
1 rodanxa de tomàquet de vinya
2 hamburgueses de 90 g de carn de vedella amb certificat de benestar animal
2 talls fins de formatge provolone
3 rodanxes de ceba morada
3-4 rodanxes de xoriço
1 ou
Elaboració
Talleu per la meitat el pa de brioix i torreu-lo.
En un bol, prepareu la salsa fumada amb l’ajuda d’unes varetes barrejant maionesa, comí, pebre blanc, all picat, ceba en pols i pebre vermell fumat en les proporcions que més t’agradin. Ha de recordar el chimichurri.
Piqueu finament l’enciam.
Talleu finament la ceba vermella i caramel·litzeu-la a foc lent en una paella.
Passeu per la graella les rodanxes de xoriço.
Rostiu les hamburgueses al punt de cocció desitjat i en l’últim moment col·loqueu-hi a sobre ¡els talls de formatge perquè es fonguin amb la calor.
Fregiu un ou.
Presentació
Unteu una de les meitats del pa amb la salsa fumada
A sobre, de a baix a a dalt, col·loque-hi l’enciam, el tomàquet, les hamburgueses amb els seus talls a sobre, la ceba, el xoriço i l’ou.
Unteu l’altra meitat de pa amb la salsa i tanqueu l’entrepà.
Temes:
- Maltractament a GENT GRAN La fiscalia investiga una vintena de casos d’abús econòmic d’avis
- Relleu a l’entitat / La nova junta directiva Teresa Garcia-Milà, primera dona que assumeix la presidència del Cercle
- Pardo de Vera va cedir contractes de 6,8 milions a una firma a petició de Koldo
- Memòria econòmica La productivitat per hora treballada puja però els salaris reals baixen
- Catalunya salva el tancament de fàbriques però perd ocupació industrial
- HOSPITAL GREGORIO MARAÑÓN Boda a l’uci: l’Esther i el Javier es donen el ‘sí, vull’ en una emocionant cerimònia organitzada pels sanitaris
- Industrialització sostenible La Zona Franca estrena la planta més gran d’Espanya especialitzada a convertir residus industrials en combustible verd
- ART El Govern d’Aragó sol·licita l’execució forçosa de la sentència que ordena el retorn de les pintures de Sixena
- Educació L’alumnat català de 4t d’ESO torna a punxar en Matemàtiques, Anglès i Ciències
- Distribuït a Catalunya Retirat un altre fuet tallat per salmonel·la: ja són tres marques afectades per aquesta raó