la recepta de la meva vida
Verat, iogurt i xili
Aquesta recepta és la que vaig fer quan em vaig enamorar de la meva dona i avui dia encara és un dels plats que més agraden als meus clients
INGREDIENTS
- 3 verats de 300 g cada un
- 203 g de sal
- 220 g de xili groc
- 40 cl d'oli d'oliva
- 1,7 g de xantana
- 100 g de iogurt grec
- 33 g de vinagre d'arròs
- 50 g de suc de taronja
- 5 g de sucre
- 5 g de coriandre fresc
- 10 cl d'aigua
- 3 tires de cibulet
PREPARACIÓ
1. Es filetegen els verats, se'n treuen les espines i es marinen en 200 grams de sal durant sis minuts.
2. Es netegen amb aigua freda i se n'escalopen els lloms.
3. Es tritura el xili i se'n fa un liquat, i es texturitza amb 1,1 grams de xantana.
4. S'emulsiona com la maionesa.
5. Es barreja amb un túrmix el iogurt, el vinagre d'arròs, el suc de taronja, el sucre, tres grams de sal i 0,6 grams de xantana.
6. Es trituren les fulles de coriandre amb aigua fins a aconseguir un liquat fi.
PRESENTACIÓ
Notícies relacionades1. Es posen la sopa de iogurt, el xili i el coriandre al plat i, al damunt, s'hi afegeixen els filets de verat perquè s'amarin amb les salses.
2. Es tira cibulet picat per sobre del plat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Sector elèctric Iberdrola reforça la seva liquiditat amb una línia de crèdit de 2.500 milions
- Perfumeria i cosmètica Puig factura 2.299 milions el primer semestre, un 7,6% més
- Construcció Habitatge insta les comunitats a pactar un nou pla de 6.660 milions
- Anàlisi i predicció de BBVA Research L’economia catalana alentirà el seu creixement fins a l’1,5% el 2026
- Boom turístic Els hotels sumaran 52.000 habitacions fins al 2028 a tot Espanya