saldo
La propagació del coronavirus fa que tots estiguem vivint moments excepcionals. L’estat d’alarma que limita els desplaçaments a Espanya i altres països està obligant molts usuaris a fer tasques com gestionar els seus comptes bancaris o targetes, consultar el seu saldo o revisar la correspondència del banc de manera remota. BBVA compta ja a Espanya amb el 63% dels seus clients digitals, que realitzen habitualment moltes operacions a distància. La seva pàgina web, que permet funcionalitats com la consulta de saldo i moviments, compta amb més de 68 milions de visites tan sols el mes de febrer passat. I en aquest 2020, ja s’han registrat 49 milions d’accessos a l’‘app’ de BBVA Banca Mòbil a Android i 19 milions d’accessos a iOS.
Per gestionar les finances en línia, només és necessari introduir les credencials, usuari i contrasenya i clicar, ja sigui amb el dit a través de l’‘smartphone’, o amb el ratolí, sobre el compte bancari que es desitja consultar. A més, s’ofereix l’accés a través de trets biomètrics per als mòbils que tinguin aquesta funcionalitat. Aquesta opció és més segura, ja que l’aplicació reconeixerà l’usuari per la seva empremta, l’iris o el rostre. En cas que el client necessiti veure més en detall un moviment, només ha de prémer en l’operació i obtindrà la categoria del moviment, la data i l’evolució de la posició total.
I encara n’hi ha més. També es poden fer consultes a través del ‘smartwatch’ o rellotge intel·ligent. Sempre que el tingui activat, el client pot consultar la seva posició global, el saldo agregat dels seus comptes i el detall dels productes contractats, entre altres funcionalitats. Per poder accedir a BBVA des del rellotge tan sols és necessari descarregar l’aplicació i tenir habilitat l’accés per empremta o l’accés automàtic.
La correspondència virtual és un altre dels serveis gratuïts de l’Àrea Privada del banc, i permet als clients que ho desitgin consultar, imprimir i guardar els documents que l’entitat financera els envia. Tots els clients de BBVA disposen d’aquest servei de manera gratuïta des del mòbil i des de l’ordinador i sense necessitat de donar-se d’alta.
A l’obrir ‘La meva bústia’, el client veurà tant si té tasques pendents de firma que li hagi enviat el seu gestor, com tota la correspondència habitual que el banc envia (resguards de transferències, deutes domiciliats, liquidacions, etc). Tot i que, si el client ho prefereix, podrà sol·licitar continuar rebent la correspondència postal.
Notícies relacionadesEls clients digitals de l’entitat financera també poden controlar l’ús de les seves targetes sense moure’s de casa. Amb tan sols uns passos, el client pot activar-les, desactivar-les o restringir la seva operativa, per exemple, a la retirada de diners, desautoritzant les compres en línia o deshabilitant els pagaments a l’estranger, entre altres opcions.
Cada vegada que el client decideixi activar o desactivar les seves targetes, tant de dèbit com de crèdit, BBVA emet via SMS una clau d’un sol ús perquè el client la incorpori a l’aplicació. Si per alguna raó el client tracta de realitzar un pagament amb una targeta apagada, aquesta no li ho permetrà fins que la torni a activar posteriorment.
- La lluita d’uns pares per aclarir la mort de la seva filla en una piscina
- GRAN PREMI DE FRANÇA ‘Martinator’ colpeja, Márquez impressiona
- Eleccions a Catalunya Salvador Illa guanya i escombra la majoria independentista, però la governabilitat queda en l'aire
- Motogp Adeu als ‘avions amb ales’
- Del Barça de l’1-0 al Barça menjaboles
- Aliança Catalana aconsegueix 118.000 vots i obté dos escons
- Feijóo recupera terreny a Catalunya i pren impuls per a les europees
- El Shambhalla de Salvador Illa
- Els Comuns són clau per a un Govern d’Illa malgrat perdre dos escons
- Illa anirà a la investidura tot i que no aclareix amb qui intentarà pactar