Esdeveniment tecnològic global
ISE Barcelona 2023: data, horari i programa del congrés audiovisual
El congrés d’aquest any preveu recuperar la seva vitalitat prepandèmica i acollirà més de 1.000 expositors

La Integraded Systems Europe (ISE) 2023 se celebrarà a Barcelona per segon any consecutiu, ja que el 2022 va tenir lloc la primera edició on van participar 834 expositors. Milers de congressistes es reuniran en el congrés audiovisual més gran del món a la capital catalana, després que els organitzadors decidissin canviar de seu just abans de la covid, després de 16 anys de celebració a Amsterdam.
L’ISE Barcelona 2023 tindrà lloc a la Fira de Barcelona del 31 de gener fins al 3 de febrer. El congrés obrirà les portes a les 10.00 hores i tancarà a les 18.00 h, excepte l’últim dia en què donarà per finalitzades les activitats a les 16.00 h.
📢 Have you heard about the Tech Talks at #ISE2023 to learn about technology innovations and business developments?
— ISE (@ISE_Show) 16 de enero de 2023
📅 31 Jan - 2 Feb 2023
📍 Conference Area CC4.1
Don't miss them!👉https://t.co/iMFd7kiKRN#ise2023 #avtweeps #technologies #audiovisual pic.twitter.com/aluaVD2yPE
Les entrades per al congrés més gran de l’audiovisual ja estan disponibles a lapàgina webde Fira de Barcelona. El preu dels abonaments comprats abans del 30 de gener és de 145 euros i si es compren a partir del 31 de gener costen 175 euros.
El programa oferirà a tots els participants una àmplia varietat de conferències, xerrades i activitats adaptades a tots els públics, que conviden a la reflexió, tendències de mercat i ponents inspiradors. Com a novetat, aquest any s’inclourà un espai dedicat a la producció i distribució de continguts en què participen més de 70 expositors, a més d’una cimera dedicada a aquesta temàtica.
Per facilitar el recorregut per les instal·lacions i poder disfrutar al màxim de l’experiència, els organitzadors d’ISE han assignat les empreses expositores en sis zones tecnològiques:
Comunicacions unificades i tecnologia educativa (Pavelló 2)
Residencial i edificis intel·ligents (Pavelló 2)
Multitecnologia (Pavellons 3 i 5)
Àudio (Pavelló 7)
Noves suites de demostració d’àudio (Pavelló 8.0)
Senyalització digital i ‘dooH’ (Pavelló 6)
Il·luminació i ‘staging’ (Pavelló 7)
- Salut Demanar un Cacaolat en una cita i que internet es posi a riure: l’estigma de ser abstemi
- A les Corts Una escola de Barcelona intenta salvar el seu pati amb un acord ‘in extremis’
- Investigació en marxa Els Mossos vinculen l’ordre de matar Valentín Moreno amb el narcotràfic de cocaïna
- Per obres MAPA | El popular mercat ambulant de la Zona Franca es trasllada al costat d’una parada de metro
- Referèndum per a la independència Marta Rovira (ERC) creu que l’1-O «no va tenir prou legitimitat interna»
- Kings League: partits, equips classificats i jugadors, en directe
- Tecnologia Uns tàpers t’avisen quan caduca el teu menjar
- Conflicte a l’est Guerra Rússia - Ucraïna avui: última hora de la guerra un any després de la invasió de Putin
- Al Camp Nou DIRECTE | Segueix el minut a minut de la ‘final four’ de la Kings League
- Fragilitat bancària De Lehman Brothers a Credit Suisse, què ha canviat i què no