A MENORCA

Mario Casas, Mireia Oriol i Joan Amargós protagonitzen la nova campanya d’estiu d’Estrella Damm

  • ‘Amor a primera vista’ uneix el missatge mediambiental, un enamorament sobtat entre dos joves, la invitació a disfrutar de l’estil de vida mediterrani i una reivindicació de la cultura

2
Es llegeix en minuts

Any rere any, estiu rere estiu, Estrella Damm reinventa el seu anunci estival. No és senzill sorprendre en cada ocasió, però la cervesera catalana ho ha tornat a aconseguir amb la campanya ‘Amor a primera vista’, que uneix Mediterrani, consciència ecològica i, com avança el títol (no farem espòiler aquí), un autèntic enamorament sobtat. El vídeo, que pot veure’s a les xarxes socials i apareixerà en nombrosos mitjans de comunicació, està protagonitzat per Mario Casas, Mireia Oriol, Joan Amargós i l’illa de Menorca (en concret, cala Turqueta i el Teatre Principal de Maó).

Fa més d’una dècada, Estrella Damm havia convertit el seu anunci d’estiu en l’himne de les vacances gràcies a les seves cançons alegres i enganxoses, encara recordades i taral·lejades (des de la inaugural ‘Summercat, de Billie the Vision & The Dancers, amb aquella tornada imbatible, ‘tonight tonight’, fins al ‘Fantastic shine’ de Love of Lesbian). Anys després, es va posar en mans de gent del món del cine, com Isabel Coixet, Julio Medem, Alejandro Amenábar, Dakota Johnson, Quim Gutiérrez, Natalia Tena, Michelle Jenner, Dani de la Torre, Raúl Arévalo, Jean Reno, Laia Costa... per compartir històries amb el Mediterrani de fons.

I ara aposta per la sostenibilitat per conscienciar sobre la necessitat de protegir els mars (segons WWF, el plàstic representa el 95% dels residus que floten al Mediterrani i, malgrat tenir l’1% de l’aigua del món, acumula el 7% dels microplàstics globals). La mateixa Damm s’ha aplicat el missatge eliminant les anelles de plàstic i els plàstics decorats que embolicaven els paquets de llaunes.

Guió en vers

Amb ‘Amor a primera vista’ posa la cirereta unint el missatge mediambiental, un enamorament sobtat entre dos joves, la invitació a disfrutar de l’estil de vida mediterrani i una reivindicació de la cultura, en aquest cas, en format teatral, ja que el guió és en vers, com si fos obra de Calderón de la Barca i l’última escena es desenvolupa al Teatre Principal de Maó. Tot passa a Menorca, com ja va passar el 2010, quan l’illa balear va ser el plató de ‘Sant Joan, amb el tema ‘Applejack’ dels australians The Triangles, i el 2018, quan va allotjar el rodatge de ‘Cyrano’, amb Alberto Chicote, Anna Castillo i Oriol Pla.

Notícies relacionades

No només Casas, Oriol i Amargós participen en la nova campanya d’Estrella Damm. El repartiment el completen Laia Manzanares, Nao Albet, Pep Cruz, Mònica López, Tamara Ndong, Daniel Ibáñez i Rigoberta Bandini, que, a més, és l’autora d’‘A ver qué pasa’, la cançó que posa ritme a l’anunci i que ja està disponible a Spotify, iTunes/Apple Music, Amazon Music i Google Play. La cantant, compositora, escriptora i actriu crea cançons que celebren la vida.

Les recents ‘Too many drugs’ i ‘Perra’ són peces que la representen bé i que s’han fet un lloc en les llistes d’èxits. ‘Amor a primera vista’ està dirigida pel menorquí Ian Pons Jewell, mentre que Oriol Villar n’ha sigut el director creatiu.