A COP DE CADIRA
Batalla campal a la caseta de CCOO de la Feria de Abril de Sevilla
Comissions Obreres al·lega que el més probable és que els implicats en la baralla, ocurrida durant la 'Noche del pescaíto', no tinguin vinculació amb el sindicat

2018-04-16-feria-editado
Han volat cadires i cops de puny a la caseta de Comissions Obreres (CCOO) de la Feria de Abril de Sevilla, que està oberta al públic. La picabaralla ha passat durant la Noche del pescaíto -matinada en què és costum servir peixet fregit-, el dia 15, i es coneix gràcies a un vídeo difós a Twitter, del periodista Omar Beer: "Així va acabar la festa en una de les casetes de la Feria de Sevilla ahir a la nit".
INCIDENTE #FeriaDeAbril2018 #FeriadeSevilla18
— Omar Beer (@omrbeer) 15 de abril de 2018
Entre rebujito y rebujito así terminó la fiesta en una de las casetas de la Feria de Sevilla la pasada noche. #antena3 #rtve pic.twitter.com/i1d5vZTIEp
El sindicat tira pilotes fora, al·legant que el més probable és que cap de les persones implicades en la baralla siguin de l'organització sindical: "Per la caseta de CCOO de Sevilla passen diàriament milers de persones que no tenen vincle amb l'organització". I és que, al contrari del que passa amb altres casetes de la festa sevillana, les casetes dels sindicats, partits polítics i organitzacions governamentals són de lliure accés.
Segueix Extra a Facebook
Notícies relacionades
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»