"Tinc potes de gall, ¿i què?", l'última campanya de Campofrío

L'empresa recorre a l'humor per denunciar l'estrès que pateixen el 66% de les dones espanyoles

Carmen Maura, Rossy de Palma i María Barranco apareixen en l'anunci

Carmen Maura, Rossy de Palma i María Barranco, en l’anunci ’Deliciosa calma’ de Campofrío. / periodico

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

El nou anunci de Pavofrío (Campofrío) ha posat el seu objectiu en la denúncia de l'estrès que asseguren patir el 66% de les dones. L'espot de l'empresa d'alimentació recrea amb humor i àcida crítica social el menú d'un local imaginari, el Dulce Calma, "el primer restaurant -s'assegura en l'anunci- que elabora receptes lliures d'estrès". 

Notícies relacionades

Les comensals del restaurant sol·liciten, per exemple, plats tan enginyosos com: "No he anat al gimnàs perquè no m'ha donat la gana", "Tinc potes de gall, ¿i què?" i "Avui no he anat a recollir els nens amb tall de gall dindi. Ja ho farà el seu pare, que per a això està". Altres clientes expressen les seves intoleràncies, com la "al·lèrgia a la pressió social". 

L'anunci, amb una creativitat que és obra de l'agència McCann, compta com a estrelles amb les 'noies Almodóvar' per excel·lència: Carmen Maura, Rossy de Palma i María Barranco. Maura al·ludeix a una de les pel·lícules del director manxec al demanar el seu plat: "Estem a punt de l'atac de riure... amb reducció de nervis"