I Mbappé ¿on era?

Modric y Mbappé, abatidos tras recibir uno de los tres goles del Arsenal en Londres. /
Jo, que com diu Gavi, no tinc ni puta idea de futbol (bé, això ja m’ho va dir Luis Enrique, fins i tot en pel·lícula), ja sabia que això passaria (algun dia). El Reial Madrid, ho vulguin o no la gent de la capital del regne, no estava per a gaires festes. D’acord, sí, és viu a la recerca del triplet, però no ofereix cap seguretat per guanyar-ho tot. Per això, tots els comentaris que s’escolten al voltant de les possibilitats del Madrid a la Champions, la Lliga i la Copa, se centraven en la seva vitrina, en la seva història, en la seva tradició, al seu botó, aquest que prem quan volen, diuen, i apareix la llum, del jardí de Carlo Ancelotti… però ningú, ningú, parlava del futbol, de ser millors, de controlar un partit.
I fins i tot sortint golejat ahir a la nit de l’estadi de l’Arsenal, ha tornat a aparèixer la frase de sempre, la frase típica del madridisme, aquesta vegada en boca del veterà Lucas Vázquez i el jove Asencio, que van assegurar, evidentment, que "si hi ha un equip que pot aconseguir donar la volta a aquest resultat és el Madrid". No va aconseguir remuntar al seu estadi (vell) tres eliminatòries que va perdre, en l’anada a Europa, per tres o més gols davant el Benfica, el Bayern i el Dortmund i sí que va ser capaç d’aconseguir-ho davant el Derbi Country, l’Anderlecht i el Borussia Monchengladbach, fa 39 anys, que va ser l’última gesta blanca.
El ‘melonar’
Notícies relacionadesAlgú va dir a la COPE, crec que Manolo Lama, "a Ancelotti encara li queda una finestra per fer canvis" i Tomás Guasch va deixar anar: "Que surti corrents per la finestra". És el que es diu el melonar és a dir, la possibilitat que Florentino es carregui Carletto, cosa que fa ja massa temps que sona, per això la conya sobre el melonar.
I pensar que Kylian Mbappé va fitxar pel Reial Madrid, entre altres coses, per guanyar per fi la Champions, i ara es veu immers en una processó al darrere de la confraria del clau ardent. Ja ni et dic si penses en Vinícius Júnior, que ahir a la nit va ser protagonista de l’onzena derrota de la temporada amb un partit lamentable. I això que, com diu Gavi, no tinc ni puta idea de futbol.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE