La lliga femenina
El Barça femení es passeja a Vallecas i ja pensa en el City
L’equip blaugrana va aconseguir el seu 20è triomf en 20 partits a l’imposar-se al Rayo (0-4) abans de la seva cita de quarts de la Champions de dimecres

El Barça femení va arribar aquest dissabte als 60 punts a la Primera Iberdrola 2020-21, amb el seu vintè triomf en els mateixos partits disputats, després de firmar una nova golejada (0-4) a Vallecas.
El conjunt català va trencar aviat la resistència del Rayo Vallecano. No va patir. Va fer rotacions, pensant en el partit d’anada dels quarts de final de la Champions de dimecres davant el Manchester City. I es va agradar, fidel a la seva trajectòria aquesta temporada, en què lidera la classificació amb total supremacia.
A un gol dels 100
La suïssa Ana Crnogorcevic va encarrilar la victòria blaugrana al minut 15. La nigeriana Asisat Oshoala (min. 31), la francesa Kheira Hamraoui (min. 55) i la neerlandesa Lieke Martens (min. 88) van acabar de sentenciar el matx.
2️⃣0️⃣ wins
— FC Barcelona Femení (@FCBfemeni) 20 de marzo de 2021
2️⃣0️⃣ games #PrimeraIberdrola
9️⃣9️⃣ goals
🔵🔴 This team is ____________
📸 @rayofemenino pic.twitter.com/vjvl5pSMe1
El Barcelona se’n va fins als 60 punts, el ple després de 20 partits, en què gairebé arriba al centenar de gols. Està a un dels 100. Aquesta serà aviat una meta aconseguida per les jugadores de Lluís Cortés, imparables en el seu camí cap al segon títol de lliga consecutiu.
L’Espanyol guanya a Eibar
Tenint encara tres partits ajornats, el Barcelona li treu 12 punts al Llevant, que aquest diumenge s’enfrontarà al Reial Madrid a Valdebebas en un duel directe entre els grans candidats a acabar a la segona i tercera plaça.
Notícies relacionades📝 CRÒNICA | 0-1: Feliç aniversari!
— RCD Espanyol Femení (@RCDEFemeni) 20 de marzo de 2021
Les de Rubén Casado sumen tres punts vitals en la prèvia dels 50 anys de la secció en un partit on les periques s'han mostrat superiors: https://t.co/QJXRpo5qcd#Fem50RCDE | #EibarEspanyol pic.twitter.com/TjGfKxgRcP
L’Espanyol dormirà aquesta nit fora del descens. A l’espera que la vint-i-tresena jornada de la Primera Iberdrola acabi aquest diumenge, l’equip català és 14è, amb 21 punts, dos més que el Santa Teresa. Un gol d’Anair Lomba al minut 34 li va donar el triomf davant l’Eibar a Unbe.
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Tribunals El jutge va eliminar el perfil de la víctima dels pederastes del Raval
- CONTEXT Amor lliure i responsable
- Entrevista Òscar Ordeig, conseller d’Agricultura: «Tots els menjadors escolars haurien de tenir cuina pròpia»
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick, sobre la rua multitudinària: «Em vaig quedar impressionat. Va ser increïble»
- "No et mata, però et treu la vida": tres dones posen rostre a la fibromiàlgia, la malaltia ‘invisible’
- Investigació ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- EL GIRO D’ITÀLIA Ayuso torna a desafiar Roglic i li retalla un altre segon
- Fórmula 1 Alonso i Sainz il·lusionen a Imola a l’entrar entre els sis primers
- TEMPORADA CITYZEN EN BLANC El Crystal Palace guanya la FA Cup i deixa el City amb les mans buides