oferta televisiva

Netflix estrena una sèrie sobre l'equip Movistar

Ja està disponible aquest divendres, amb sis capítols que repassen la temporada 2019 del conjunt ciclista, fora i dins de la carretera

segea49145980 spain s movistar team cycling team rides with france s julia200327112121

segea49145980 spain s movistar team cycling team rides with france s julia200327112121 / MARCO BERTORELLO

1
Es llegeix en minuts
Sergi López-Egea

‘El dia menos pensado’ és el títol de la sèrie que la plataforma televisiva Netflix estrena aquest divendres i que està dedicada al conjunt ciclista del Movistar. Al llarg de sis capítols es repassa la trajectòria de l’equip espanyol la temporada 2019, especialment durant el Giro, que van guanyar amb Richard Carapaz, el Tour i la Vuelta. Seran més de sis hores amb anècdotes fora de la competició, entrevistes a corredors i altres membres de l’equip, i escenes de les victòries aconseguides l’any passat.

La sèrie ha sigut dirigida per José Larraza Josep Pons i es va gravar durant vuit mesos amb especial dedicació a Carapaz, camí de la seva victòria en la ronda italiana, a la convivència entre Mikel Landa i Nairo Quintana durant el Tour i al seguiment d’Alejandro Valverde a la Vuelta que va finalitzar en la segona posició de la general.

Espanya, França, Itàlia i l’Equador

Notícies relacionades

Els escenaris escollits discorren principalment a Espanya, França i Itàlia però l’equip de producció també es va desplaçar a l’Equador després del triomf de Carapaz al Giro. Actualment el corredor equatorià forma part de la plantilla de l’Ineos. Landa Quintana han abandonat el Movistar, que continua comptant amb Valverde com a principal reclam al costat dels dos líders més joves de l’equip, el mallorquí Enric Mas i el català Marc Soler. Ara, per raons àmpliament conegudes, tots estan confinats a les seves cases, on efectuen entrenaments gràcies al rodet, l’artefacte que converteix la bicicleta en estàtica i que almenys serveix perquè els corredors professionals mantinguin mínimament la forma.

Diumenge s’oferirà també el primer capítol a #Vamos. En aquest cas la sèrie s’allargarà durant sis setmanes amb una entrega cada set dies. La producció ha anat a càrrec de Telefónica Broadcast Services (TBS).