L'ACTUALITAT BLANCA

Mourinho i Silvino Louro amenacen un periodista

"Com a tècnic jo sóc 'top' i tu com a periodista ets una merda", va dir l'entrenador del Madrid segons Antón Meana, de Radio Marca

Silvino Louro (esquerra), José Mourinho (centre) i Rui Faria, en un entrenament del Madrid.

Silvino Louro (esquerra), José Mourinho (centre) i Rui Faria, en un entrenament del Madrid. / JUAN MANUEL PRATS

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / Madrid

La coneguda mala relació deJosé Mourinho amb la premsa ha fet un pas més. Després de la roda de premsa d'aquest dissabte, a la prèvia de la visita de l'Espanyol, el cos tècnic madridista va tenir una picabaralla ambAntón Meana, redactor de Radio Marca,segons explica el mateix periodista aquest dissabte al diari 'Marca'.

L'enfrontament neix en una informació de Meana, que assegura que els jugadors delReial Madrid veuen el preparador de porters del Madrid,Silvino Louro, com unespia de Mourinho, atent a cada entrenament i al vestidor a les crítiques de la plantilla cap a l'entrenador. Laroda de premsa d'aquest divendres va comptar a les primeres files amb uns espectadors poc habituals:Aitor Karanka, Rui Fariai el mateix Silvino Louro.

"Fill de puta i mala persona"

Notícies relacionades

Acabada la compareixença de'Mou' (sense que Meana obtingués el torn de paraula), tots es van retirar excepte Louro, que es va quedar a la sala. Segons Meana, un responsable de premsa del club es va acostar a ell per dir-li que Louro volia parlar amb ell. El periodista ho va acceptar i va sortir de la sala. Fora l'esperaven, a més del preparador de porters, Mourinho, Luis Campos i dos treballadors del club. Ni Karanka ni Faria hi van ser presents.

Després dels retrets de Silvino, 'Mou' li va criticar que titllés d'espia Silvino. "A mi m'han dit que ets un fill de puta i una molt mala persona, i jo en lloc de creure-m'ho, penso una altra cosa", va dir, segons Meana. "Ets antimadrista, antimourinhista i les teves preguntes sempre van amb intenció negativa. Mentre sigui entrenador del Reial Madrid et respectaré sempre, quan deixi de ser-ho, seràs una persona més del carrer i llavors ja ho veurem", va amenaçar. "En el món del futbol jo i la meva gent som 'top' i en el món del periodisme tu ets una merda", va afegir. El xoc de parers, explica Meana, va acabar amb una encaixada de mans. El club ha declinat fer declaracions sobre l'assumpte.