Vídeo blanc-i-blau
La irònica resposta de l’Espanyol a la Generalitat i la seva campanya amb els colors del Barça
El club periquito pirateja la iniciativa del Govern que promocionava Catalunya només a través dels colors blaugrana.
És inqüestionable que l’Espanyol té un enginy especial a l’hora d’elaborar els seus vídeos i promocions com a resposta a certes injustícies i per promoure certs valors. Per exemple, el recent document promovent la Superlliga Solidària Europea era molt notable, amb imatges commovedores i de gran qualitat. Aquest dijous el club ha tornat a fer servir la gràcia i el talent per respondre a l’última campanya de l’Agència Catalana de Turisme, que va optar per promocionar la comunitat des d’un únic prisma: el dels colors del Barça.
El club blanc-i-blau ha piratejat el ‘Feel the colours’ impulsant un vídeo de 72 segons que defensa el sentiment periquito i la diversitat de gustos. ‘Descobreix Catalunya, més que dos colors’ és el títol de la rèplica de l’Espanyol, habituat a aquesta mena d’enfrontaments i aclariments amb les institucions catalanes.
Hola, @gencat! 👋 Ens ha inspirat aquesta "nova campanya" 😜. Estem segurs que no ens heu avisat perquè sabíeu que aquests dies estàvem enfeinats. Hem fet algunes millores que segur que us agradaran. 😁#FeeltheColours, 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐭𝐰𝐨 𝐜𝐨𝐥𝐨𝐮𝐫𝐬 🙌 | #RCDE https://t.co/YuNPWY3QvR pic.twitter.com/v3k5anFuOe
— RCD Espanyol de Barcelona (@RCDEspanyol) 2 de febrero de 2023
El record de Samoa
N’hi ha prou de recordar, ara fa just sis anys, quan el club es va indignar per una campanya que lligava l’amor pel Barça a l’estima per Catalunya. «We feel Samoa» (Ens sentim de Samoa) va ser llavors la rèplica al vestidor, on alguns dels seus integrants es van manifestar amb sornegueria a través de les xarxes socials.
👉 I també podeu comptar amb els nostres aficionats sempre disposats a ajudar. 🥰
— RCD Espanyol de Barcelona (@RCDEspanyol) 2 de febrero de 2023
📣 Pericos: compartiu els vostres dissenys i fotos en blanc-i-blau, ajudem a @gencat a pintar Catalunya amb més colors! 🤍💙
🔗 https://t.co/Ja0xg1oRXF
#FeelTheColours #RCDE pic.twitter.com/oSvd01jv9s
Dilluns passat es va presentar aquest acord entre l’Agència Catalana de Turisme i el Barça que va molestar el club periquito, que va comprar el domini feelthecolours.com per dissenyar una web a la seva amb un missatge per fomentar la implicació dels seus aficionats i altres clubs catalans.
La terra de milers de clubs
Notícies relacionades«És la terra de l’Espanyol i de milers de clubs, amb milions d’aficionats, cada un amb els seus colors», proclama el vídeo del conjunt català, que inclou referències a altres entitats com el Joventut, el CE Sabadell o la Santboiana de rugbi, trufades amb imatges històriques de l’equip blanc-i-blau i llocs emblemàtics de Catalunya.
El club va llançar la campanya amb un divertit missatge: «Hola, Generalitat. Ens ha inspirat aquesta nova campanya. Estem segurs que no ens vau avisar perquè sabíeu que aquests dies teníem molta feina. Hem fet algunes millores que segur que us agradaran».
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Procés a Tailàndia La pena de mort s’allunya del cas Daniel Sancho
- A tot Espanya Sanitat no pot cobrir 473 destinacions per a MIR
- BCN expandirà el bus a demanda durant els pròxims tres anys
- Terratrèmol hores abans de l’inici de la campanya catalana Sánchez anul·la la seva agenda i es planteja renunciar després de la investigació a la seva dona
- Roberto Menéndez: "És important que la IA no estigui en mans de poques empreses"
- Pla contra l’exclusió financera La Diputació de Barcelona posa en marxa el servei de banca mòbil
- La càrrega fiscal a Espanya Les famílies destinen una tercera part dels seus ingressos a pagar impostos
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Guerra a l’est d’Europa Rússia adverteix a Polònia que no aculli armes nuclears