Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"El turisme no pot ofegar la vida quotidiana dels veïns de Barcelona"

"El turisme no pot ofegar la vida quotidiana dels veïns de Barcelona"

Sóc en Patrick Batten i visc al barri Gòtic des de fa més de 10 anys. En aquest temps, he vist com el meu entorn s’ha anat transformant en un aparador turístic, sovint sense tenir en compte a les persones que hi vivim tot l’any. Cada cop és més difícil caminar tranquil·lament pels carrers, fer la compra a les botigues del barri o dormir sense soroll.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

El turisme ha portat riquesa, sí, però també massificació, pèrdua d’identitat i una pressió constant sobre els veïns. Crec que cal apostar per un model de turisme sostenible, amb límits clars i mesures que protegeixin la vida quotidiana de les persones. No podem seguir vivint en una ciutat pensada només pels que hi passen uns dies.

Barcelona ha de ser habitable pels seus residents abans de ser atractiva per als visitants.

Participacions delslectors

Mésdebats