Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Solicitar cita previa en el EAP Guinardó

zentauroepp19470208 cap ambulatorio170913183358
Inmaculada Vicente
Se acabaron las elecciones y volvemos a las andadas. Para pedir cita previa en el EAP Guinardó de Barcelona has de esperar un mes. ¿Qué fue de la promesa de conseguir cita en una semana o 10 días? A lo mejor yendo en persona te la conceden antes, pero si no estas en condiciones de andar... Por internet, un mes y por teléfono, te hartas de oír una y otra vez el mensaje dichoso de: "Nuestras líneas están ocupadas, por favor manténgase a la espera". Vaya fiasco.
Entretots
Participacions delslectors
"La corrupción en el PSOE ha puesto patas arriba todo un sistema político"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Mésdebats
El debat
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- Els mals hàbits dels ‘boomers’ desafien el sistema de salut
- Tendència urbana El tardeig s’expandeix per locals de tot tipus amb (i sense) permisos d’Interior i amb queixes de l’oci a Catalunya
- El conflicte del Pròxim Orient L’Iran apel·la a la diplomàcia i Israel mata dos caps
- ASSUMPTES PROPIS Idoia Salazar, presideix l’Observatori de l’Impacte Social i Ètic de la Intel·ligència Artificial (OdiseIA): "Conviurem amb agents d’IA de tu a tu"
- ‘BLOSSOMS SHANGHAI’ La confiança
- Alba Petisco, gimnasta: "La gent ja em mira amb uns altres ulls. Les millors saben que existeixo"
- Tennis Alcaraz s’exhibeix contra Bautista i jugarà la final de Queen’s
- FUTBOL L’Andorra de Piqué s’imposa i torna a Segona Divisió