Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"La publicidad actual se basa en anuncios vacíos y ridículos que no aportan nada"

El polémico anuncio de Nocilla con un Satisfyer. / YOUTUBE
José Antonio Ávila
Ya de bien pequeño, desde los años 70, me interesaban aquellos anuncios publicitarios en blanco y negro. Los años pasan, y en los 80 ya cambiaban estos anuncios, era una publicidad proactiva que enganchaba y estaban muy bien hechos. Más tarde, durante los 90 y los primeros años del nuevo siglo, la tónica más o menos era la misma, con ya nuevos avances tecnológicos.
Entretots
Y avanzando el siglo ahí ya empezó la cosa a cambiar: sí, más tecnología, más visibilidad, pero por ejemplo en la actualidad, hay muchos anuncios vacíos que rozan la ridiculez y que no aportan nada.
Participacions delslectors
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Sessió de control Illa esquiva l’«ordinalitat» però garanteix que complirà «tot el pactat» amb ERC sobre el finançament català
- Avenç científic La recerca d’un tractament per a una nena amb un càncer agressiu obre una bretxa d’esperança davant una malaltia minoritària
- FUTBOL El Reial Madrid supera els 200 milions en fitxatges de classe mitjana i encara li falta un galàctic al migcamp
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI