Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"L’ ampliació de la biblioteca del Centre Cívic Vallvidrera-Vázquez Montalbán no ha de suposar el tancament del centre"

Els veïns i veïnes de Vallvidrera vam ser informats a principis de juliol que el Centre Cívic Vázquez Montalbán tancarà les portes arran de les obres d’ampliació de la biblioteca. Celebrem i compartim la necessitat de millorar els espais culturals del barri però creiem que l’ampliació de la biblioteca no hauria de fer-se a costa de perdre un espai tan valuós com el Centre Cívic.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

El Centre Cívic és molt més que un espai físic: és un punt de trobada, de convivència i d’activitats per a totes les edats. Hi tenen lloc tallers, xerrades, exposicions, activitats infantils i propostes per a la gent gran. És un espai vital per al teixit social i comunitari de Vallvidrera.

Per això, considerem imprescindible que l’ampliació de la biblioteca no suposi la desaparició del centre cívic. Demanem a l’ajuntament que reconsideri aquest projecte i busqui una solució que permeti mantenir els dos espais actius, ja que són complementaris i igualment essencials per al barri.

En nom de molts veïns i veïnes.

Participacions delslectors

Mésdebats