Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Si condueixes, no fumis

Sense pretendre atacar als fumadors, voldria exposar que fumar dins d'un vehicle a més de perjudicar amb el fum als demés passatgers, pot esser un perill molt gran per la seguretat. Pot existir distracció tan a l’hora de buscar i encendre un cigarret, puro o pipa, com perill de que una guspira de foc ens impacti a la pell o a la roba i que aquesta situació ens faci desatendre uns instants la atenció que requereix la conducció.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Ara que estem a l’estiu i el risc d’incendis és enorme, sabem que molts d’aquets estan provocats per burilles llançades des d’un vehicle. La majoria de vehicles nous ja no incorporen cendrers d’origen. Jo no sé si per carretera, però  he vist també gran quantitat de motoristes conduint i fumant per la ciutat, i el que no he vist mai és una moto amb cendrer.

Com és que en una societat que intenta minimitzar tots els riscos permet fumar dins d’un vehicle?

Participacions delslectors

Mésdebats