Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Tots iguals a la carretera

Enric Llubes Rius
Rotundament no a que els ciclistes puguin creuar en vermell. Els conductors hem de respectar els semáfors, sinó ens multen; com a vianats també hem de respectar els semáfors, sinó també ens multen. Perquè els ciclistes han de ser diferents?
Entretots
¿Estàs a favor que les bicis creuin els semàfors en vermell?
Envia'ns la teva opinió sobre la proposta dels ciclistes de passar amb el semàfor en vermell en algunes cruïlles de la ciutat
El dia que un ciclista sigui atropellat per un vehicle que circularà amb el seu semàfor en verd (que passarà si implanten aquesta norma), qui será el culpable?
Obligaran als ciclistes a estar asegurats per respondre de les seves imprudencies?
Jo crec que quan un senyal de tràfic barra el pas a un sentit de circulació és per tothom, vagi en cotxe, a peu o en bicicleta.
Participacions delslectors
En vermell, com els vianants
Mirko Geest Barcelona
Cansa el victimismo de los ciclistas
Juan José Toro Pineda L'Hospitalet de Llobregat
Favorecer la bici
Daniel González González Barcelona
Normas para todos
Ángel Ferreres Claramunt Sant Cugat del Vallès
Mésdebats
El debat
- Tribunals Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Manresa Un dels mossos que va participar en el rescat d'una menor al Cardener: "Em va sortir de dins, veia que la nena s'estava ofegant"