Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
A favor, previa concienciación
Juan Arroyo
Es una norma díficil de aplicar, quizás porque a las primeras de cambio suena insensato que un vehículo se pueda saltar el rojo de un semáfono, esa color rojo los tenemos asimilado en nuestro subconsciente como obligación de detenernos.
Entretots
¿Estàs a favor que les bicis creuin els semàfors en vermell?
Envia'ns la teva opinió sobre la proposta dels ciclistes de passar amb el semàfor en vermell en algunes cruïlles de la ciutat
Pero no todo tiene que ser perpetuo, con semáforos adecuados a esta nueva norma yo estoy a favor de aplicarla, facilitaría el tráfico y la seguridad, en la ciudad sobre todo.
Quizá el problema que veo es de base, de conciencia social, no creo que estemos preparados como sociedad para traspasar esa línea roja de golpe sin detenernos a analizar lo que puede suponer. Pero deberíamos ir en ese camino, y poco a poco concienciar de dar cabida a esta norma que hoy parece demencial y peligrosa.
Participacions delslectors
En vermell, com els vianants
Mirko Geest Barcelona
Cansa el victimismo de los ciclistas
Juan José Toro Pineda L'Hospitalet de Llobregat
Favorecer la bici
Daniel González González Barcelona
Tots iguals a la carretera
Enric Llubes Rius Barcelona
Normas para todos
Ángel Ferreres Claramunt Sant Cugat del Vallès
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Renovables Un estudi situa aquests dos llocs de Catalunya com a punts idonis per instal·lar plaques solars
- Centre de salut Jesús Gálvez, nou director de l’Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona
- Aliança Atlàntica Trump diu que està pensant "seriosament" treure els EEUU de la OTAN
- Viatge històric Guillermo González, enginyer espanyol a la missió Artemis a la Lluna: «Europa proporcionarà oxigen i aigua als astronautes»
- Al carrer Jacint Barrau Justícia fa una prospecció al centre de Reus a la recerca d’una possible fossa franquista

