Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Carta de una lectora: "Urge cerrar la brecha entre ricos y pobres"

Uns homes esperen que obri una oficina de treball d’Alora (a prop d’Almeria). El número de desocupats ha baixat a l’abril un 1,4% segons les dades de l’Institut Nacional d’Ocupació. Actualment hi ha 4,2 milions de persones inscrites en les oficines públiques de treball.

Uns homes esperen que obri una oficina de treball d’Alora (a prop d’Almeria). El número de desocupats ha baixat a l’abril un 1,4% segons les dades de l’Institut Nacional d’Ocupació. Actualment hi ha 4,2 milions de persones inscrites en les oficines públiques de treball. / JON NAZCA (REUTERS)

Me gustaría abordar el tema de la desigualdad económica en nuestra sociedad. Creo que es importante reconocer que esta situación se ha agravado con el tiempo y es necesario tomar decisiones, acciones concretas, para revertirla.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Me gustaría proponer algunas soluciones que pueden ayudar a cerrar la brecha entre ricos y pobres, como implementar medidas socioeconómicas políticas, promover la educación y la formación, y crear puestos de trabajo de calidad.

Es importante que los ciudadanos reconozcan la importancia de abordar este tema. Porque de este tema depende el bienestar y la estabilidad social y económica de nuestra nación.

Espero esto contribuya a la reflexión y discusión sobre este tema tan importante.

Participacions delslectors

Mésdebats