Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"Les indignes declaracions de Lorena Roldán són d'una ràbia capaç de saltar-se la mateixa Constitució"

zentauroepp49235057 pla mitj  de la portaveu de cs al parlament i candidata a pr190802190347

zentauroepp49235057 pla mitj de la portaveu de cs al parlament i candidata a pr190802190347 / Gerard Artigas

He sentit les vergonyoses i insultants declaracions efectuades per la diputada de Ciudadanos Lorena Roldán, en què deia que ara ja sabem què volia dir el president Torra quan s'adreçava als CDR dient-los "apreteu". "¿Apretar el detonador de esos explosivos?", es preguntava aquesta senyora, una formulació que tenia més d'acusació que no pas una altra cosa.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

A banda d'insultar i d'acusar pràcticament d'incitació a la violència i al terrorisme al president Torra, de donar per fet que en els registres realitzats a les cases dels detinguts el passat dia 23 s'han trobat explosius i de saltar-se, així mateix, el dret a la presumpció d'innocència dels 9 detinguts per la Guàrdia Civil tractant-los ja com a terroristes, aquesta senyora -igual que el seu partit - desprèn un odi immens: declaracions com les seves només es poden fer quan s'està totalment posseït per una ràbia incontenible envers el nacionalisme i l'independentisme catalans fins al punt que per tal de criminalitzar-los són capaços de saltar-se no només la decència, sinó, fins i tot, la mateixa Constitució.

O és que el dret a la presumpció d'innocència no és també un dret constitucional? Només desitjo que de cara a les pròximes eleccions del 10-N una riuada -electoral, és clar- se'ls emporti ben lluny, fora de les Corts, i carretera de San Jerónimo avall.

Pel bé de Catalunya i de tota Espanya!   

Participacions delslectors

Mésdebats