Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

La inadmisible situació viscuda amb l'empresa Audi

EPA5899. INGOLSTADT (ALEMANIA), 14/03/2019.- El presidente del fabricante de vehículos alemán Audi, Bram Schot, presenta los resultados anuales de la compañía en una rueda de prensa convocada este jueves en Ingolstadt (Alemania). Audi, filial del Grupo Volkswagen, ganó 3.463 millones de euros en 2018, un 0,9 % más, a pesar del impacto negativo de los casi 1.200 millones de euros por la crisis del diésel (dieselgate) y las dificultades que ha sufrido para adaptarse al nuevo ciclo de emisiones y consumos WLTP. EFE/ Lukas Barth-Tuttas

EPA5899. INGOLSTADT (ALEMANIA), 14/03/2019.- El presidente del fabricante de vehículos alemán Audi, Bram Schot, presenta los resultados anuales de la compañía en una rueda de prensa convocada este jueves en Ingolstadt (Alemania). Audi, filial del Grupo Volkswagen, ganó 3.463 millones de euros en 2018, un 0,9 % más, a pesar del impacto negativo de los casi 1.200 millones de euros por la crisis del diésel (dieselgate) y las dificultades que ha sufrido para adaptarse al nuevo ciclo de emisiones y consumos WLTP. EFE/ Lukas Barth-Tuttas / LUKAS BARTH-TUTTAS (EFE)

Us vull explicar una experiència que us impactarà a tots i totes. Vaig comprar un Audi Q2 l'octubre del 2017, però el 20 de desembre del 2017, és a dir, quan el cotxe només tenia dos mesos, em vaig quedar tirada a la carretera. Vaig trucar a la grua i me'l van portar directe al concessionari on el vaig comprar (Manresa). Em van exposar que l'embragatge s'havia desgastat en dos mesos. Jo no podia entendre com un cotxe nou, d'alta classe i amb tan pocs quilòmetres es pogués gastar d'aquesta manera, però, òbviament, me'l van poder arreglar perquè entrava en garantia

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Ja descontenta i desil·lusionada amb l'Audi, passat un any, concretament el febrer del 2019, em vaig tornar a quedar tirada a la carretera. Vaig seguir els mateixos passos, la grua es va emportar el cotxe cap a Manresa, allà me'l van inspeccionar i em van comentar que l'embragatge s'havia tornat a gastar, però que aquest cop ho havia de pagar tot jo, perquè no era un fallo de fàbrica, sinó que s'havia tornat a gastar per no portar bé el cotxe.

Entenc que totes les peces del cotxe tenen mitja vida, però què passa quan es gasten o es trenquen al cap d'un any dues vegades? Aquest cotxe té garantia de dos anys i la marca no ha volgut respondre. No puc entendre que un cotxe nou s'espatlli dues vegades en menys de quinze mesos de diferència, i que des del concessionari ens diguin que es renten les mans i que es culpa nostra. Això és una situació que no té ni cap ni peus, simplement que ens han venut un cotxe defectuós i ells no en volen saber res. És inadmissible el comportament que han mostrat davant del client, no han tingut ni compromís ni professionalitat. Simplement s'han volgut rentar les mans i tirar cap a la via més fàcil, que és donar la culpa a la conductora.

Participacions delslectors

Mésdebats