Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
La inadmisible situació viscuda amb l'empresa Audi

EPA5899. INGOLSTADT (ALEMANIA), 14/03/2019.- El presidente del fabricante de vehículos alemán Audi, Bram Schot, presenta los resultados anuales de la compañía en una rueda de prensa convocada este jueves en Ingolstadt (Alemania). Audi, filial del Grupo Volkswagen, ganó 3.463 millones de euros en 2018, un 0,9 % más, a pesar del impacto negativo de los casi 1.200 millones de euros por la crisis del diésel (dieselgate) y las dificultades que ha sufrido para adaptarse al nuevo ciclo de emisiones y consumos WLTP. EFE/ Lukas Barth-Tuttas / LUKAS BARTH-TUTTAS (EFE)
Gemma Sala Company
Us vull explicar una experiència que us impactarà a tots i totes. Vaig comprar un Audi Q2 l'octubre del 2017, però el 20 de desembre del 2017, és a dir, quan el cotxe només tenia dos mesos, em vaig quedar tirada a la carretera. Vaig trucar a la grua i me'l van portar directe al concessionari on el vaig comprar (Manresa). Em van exposar que l'embragatge s'havia desgastat en dos mesos. Jo no podia entendre com un cotxe nou, d'alta classe i amb tan pocs quilòmetres es pogués gastar d'aquesta manera, però, òbviament, me'l van poder arreglar perquè entrava en garantia.
Entretots
Ja descontenta i desil·lusionada amb l'Audi, passat un any, concretament el febrer del 2019, em vaig tornar a quedar tirada a la carretera. Vaig seguir els mateixos passos, la grua es va emportar el cotxe cap a Manresa, allà me'l van inspeccionar i em van comentar que l'embragatge s'havia tornat a gastar, però que aquest cop ho havia de pagar tot jo, perquè no era un fallo de fàbrica, sinó que s'havia tornat a gastar per no portar bé el cotxe.
Entenc que totes les peces del cotxe tenen mitja vida, però què passa quan es gasten o es trenquen al cap d'un any dues vegades? Aquest cotxe té garantia de dos anys i la marca no ha volgut respondre. No puc entendre que un cotxe nou s'espatlli dues vegades en menys de quinze mesos de diferència, i que des del concessionari ens diguin que es renten les mans i que es culpa nostra. Això és una situació que no té ni cap ni peus, simplement que ens han venut un cotxe defectuós i ells no en volen saber res. És inadmissible el comportament que han mostrat davant del client, no han tingut ni compromís ni professionalitat. Simplement s'han volgut rentar les mans i tirar cap a la via més fàcil, que és donar la culpa a la conductora.
Participacions delslectors
"Error i manca de diligència de l’Agència Tributària de Catalunya"
Lleonard Barrios Castellar del Vallès
"Se ha avanzado, pero todavía hay miedo a salir del armario"
Sergio de Fuente Alcorcón (Madrid)
Mésdebats
El debat
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- FUTBOL Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- El primer gran incendi L’abans i el després dels incendis de la Segarra
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant