Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"La incitación al odio de Vox a ciertos medios exige una reacción rápida de la justicia"

Micrófonos de varias cadenas de televisión. / EFE / FOCK STRANGMANN
Miguel Fernández-Palacios Gordon
Vox ha propuesto a sus seguidores que cuando vean a periodistas de La Sexta, TVE, Cadena SER o Canal Red -¿quién será el siguiente en entrar en la lista?- informando en directo, los insulten y les quiten de las manos los micrófonos lanzándolos lejos, todo ello "en directo, a ser posible".
Entretots
Hasta donde yo sé eso se llama "incitación al odio", y lo contempla el artículo 510 del Código Penal con penas para "quienes públicamente fomenten, promuevan o inciten directa o indirectamente al odio", que pueden ir de uno a cuatro años de prisión y multa de seis a doce meses.
La libertad de información es un pilar fundamental de toda democracia y, precisamente por eso, los órganos judiciales a los que se confía la defensa del interés público ya están tardando en actuar de oficio sin necesidad de esperar a que alguien lo denuncie.
Participacions delslectors
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern