Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"La incitación al odio de Vox a ciertos medios exige una reacción rápida de la justicia"
Micrófonos de varias cadenas de televisión. / EFE / FOCK STRANGMANN
Miguel Fernández-Palacios Gordon
Vox ha propuesto a sus seguidores que cuando vean a periodistas de La Sexta, TVE, Cadena SER o Canal Red -¿quién será el siguiente en entrar en la lista?- informando en directo, los insulten y les quiten de las manos los micrófonos lanzándolos lejos, todo ello "en directo, a ser posible".
Entretots
Hasta donde yo sé eso se llama "incitación al odio", y lo contempla el artículo 510 del Código Penal con penas para "quienes públicamente fomenten, promuevan o inciten directa o indirectamente al odio", que pueden ir de uno a cuatro años de prisión y multa de seis a doce meses.
La libertad de información es un pilar fundamental de toda democracia y, precisamente por eso, los órganos judiciales a los que se confía la defensa del interés público ya están tardando en actuar de oficio sin necesidad de esperar a que alguien lo denuncie.
Participacions delslectors
"Quan la universitat es converteix en trinxera"
Álvaro Montanini Sant Cugat del Vallès
"En el circo político del Congreso triunfa el ataque personal y la descalificación"
Ángel Gil Castilblanco de los Arroyos (Sevilla)
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- La periodista que va dinar amb Mazón el dia de la dana, citada a declarar
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Durant la Convenció Municipalista Turull demana als càrrecs de Junts estar «preparats»: «Venen moments complicats»
- Així estan les enquestes de les eleccions generals a Espanya
- Canvis a la UE ¿Conduir als 17 anys? DGT, experts i víctimes ho avalen però posen el focus en el tutor
- GP DE MALÀISIA Àlex s’afegeix a la festa dels Márquez amb el subcampionat del món
- Preocupació a la zona El ‘segon violador de l’Eixample’ és avui un home sense llar que viu al carrer a prop d’una escola

