Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Gracias Emma Riverola, por tu sentido común en el caos que vive Catalunya

Emma Riverola.
Silvio Ajmone
Después de dos años vuelven los días de angustia y de estupor ante afirmaciones tan fuera de lugar como las que a diario pronuncia el que se supone es el 'president' de todos los catalanes.
Entretots
Si los independentistas son ninguneados y a veces menospreciados por el Estado español, lo mismo nos pasa a nosotros, los no independentistas que vivimos en Catalunya y que nos consideramos progresistas y defensores de la convivencia. Ninguneados y menospreciados por los mismos que se llenan la boca de democracias, derechos y libertades.
Para mí, una de las formas de aliviar esta angustia es leer a Emma Riverola que cada día pone por escrito lo que son también mis ideas y mis sentimientos. Gracias, Emma, por esta gota de sentido común que me hacen sentir mejor. Gracias.
Participacions delslectors
"Ja ho sap, Felip VI, que a Espanya hi ha molta catalanofòbia?"
Josep Vilà Olesa de Montserrat
"Dos muertes de la escena"
Jordi Martín Mateo Barcelona
Mésdebats
El debat
- Selectivitat La nova selectivitat s’estrena a Catalunya amb un descens de notes i aprovats
- Selectivitat 2025 Els alumnes amb les millors notes a les PAU 2025 a Tarragona: "Donen molta 'bola' a la selectivitat, però no és per a tant"
- Un problema a l’alça Catalunya imposarà multes als pacients que agredeixin sanitaris
- Cimera a la Haia Trump amenaça Espanya amb una guerra comercial: «És terrible el que ha fet. Haurà de pagar el doble»
- Les tres millors puntuacions
- L’últim acte El vell camp va dir adeu amb el comiat d’Alba i Busquets
- Lliga número 38 dels blancs El Madrid guanya la Lliga aprofitant el primer ‘match ball’
- EL MERCAT DE FITXATGES Laporta emplaça l’Athletic que no interfereixi amb Nico
- Mobilitat Renfe proposa alternatives al tall de l’R3 de Rodalies
- València / Las Palmas Un home asfixia i apunyala la seva dona i el seu fill de 2 anys