Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Carta de un lector: "No hay peor sordo que el que no quiere oír"

David Castro
Agustín Jiménez
Sorprende que estos días de investidura Feijóo se rasgue las vestiduras por el uso de las lenguas cooficiales, cuando él mismo ha hecho política toda su vida en gallego. ¿Qué pensaran los gallegos? ¿Que su lengua es una provincianada de la que reniega su último presidente, que la usa solo para enredar a sus paisanos?
Entretots
Vox, su aliado, tira los pinganillos ofrecidos para que su 'cortedad' política pueda entender algo de lo que significa un país diverso cultural y lingüísticamente. No hay peor sordo que el que no quiere oír. Esto evidencia que España todavía tiene una caverna tiranoide que quiere la castración de los derechos y libertades de todos para dejarlo en manos de un puñado de energúmenos fascistoides que hablan en la intimidad las lenguas a las que se oponen. Cobardes.
Participacions delslectors
"La decisión de la OPA del BBVA sobre el Sabadell compete a intereses privados"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Mésdebats
El debat
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Habemus Papam Qui és el nou Papa? Així és Robert Francis Prevost, elegit nou Pontífex Lleó XIV
- ENERGIA La Moncloa s’obre a retardar el tancament de les nuclears però sense carregar el rebut de la llum de 1.300 milions que ara paguen les elèctriques
- TROBADA MULTISECTORIAL Sant Isidre mostra l’essència del Solsonès
- Lleida: molt per descobrir
- temps de flors Girona, un gran jardí