Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"Cal controlar més el servei de vehicles amb conductor, ja he patit alguns accidents"

"Cal controlar més el servei de vehicles amb conductor, ja he patit alguns accidents"

Recordo les vagues i manifestacions dels taxistes en contra de la plataforma de servei de conductors privats com Uber i Cabify. Tan fervents van ser les seves accions que també recordo la notícia en la que presumptament un vehicle de la seva competència va rebre un tret mentre transportava un client.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Són aquests professionals del transport els que comparteixen la seva llicència entre diferents persones, fins a set en el cas de la taxista que em va accidentar. Tal va ser l'accident que dues persones es van oferir a testimoniar i una tercera li va treure les claus perquè no marxés. Agafant-se al seu testimoni, la seva companyia no va reconèixer culpa fins a l'arribada de l'atestat, que explicava els fets i la culpa real.

Doncs no és estrany que aquests professionals se sentin amos i senyors de l'asfalt urbà on cometen les infraccions més grans que he vist: he estat atropellat, he estat accidentat i avui he hagut de parar bruscament per un conductor que, des del darrere a la dreta, ha accelerat per tallar-me per davant i incorporar-se al carril bus esquerre en direcció a la Diagonal. He utilitzat el clàxon i la seva resposta de macarra professional ha estat respondre'm increpant-me amb insults des de la finestra del seu cotxe.

Estem parlant d'un servei públic. Van fer fora una empresa perquè els hi feia competència per imposar un monopoli recolzat per l'Ens públic i, en ell, hi imposen la seva llei: el seu comportament infractor i imprudent, els seus preus, les seves taxes... Si us plau, ja n'hi ha prou: cal més control.

Participacions delslectors

Mésdebats